גלישה: הזהב לשיינא וספי

הגולשת הפראלימפית מיסוד המעלה החלה בצורה מצוינת סדרת תחרויות בקנדה

שיינא וספי (20) מיסוד המעלה, פותחת טוב את סדרת התחרויות בקנדה עם שתי מדליות זהב בשתי תחרויות (סופר סללום ענק) Super giant slalom , מדליית כסף בתחרות ססלום, Slalom . תחרות נוספת בוטלה, עקב טמפ’ נמוכה מאוד 40 -, שגרמה לרכבלים לקפוא ולביטול התחרות. היעד הבא של שיינא וספי, הואST MORITZ , לטובת השתתפות בתחרויות נוספות כחלק מתכנית רחבה והכנה לאליפות העולם בינואר 2023.

להצדיע לה. שיינא וספי על השלג הקנדי



שיינא וספי, בת למשפחה חרדית, נפצעה יחד עם משפחתה בתאונת דרכים קשה, כשהייתה בת 3, בעקבותיה נאלצו הרופאים לקטוע את רגלה. מאז היא מתמודדת בצורה מרשימה.בגיל 18 בתמיכת “עמותת ארז” ובתמיכת התאחדות הישראלית לספורט נכים והוועד הפראלימפי הישראלי החלה שיינא את הקריירה המקצועית שלה בסקי שלג אלפיני, יחד עם המאמן סקוט אולסון, קולורדו. שיינא איננה מתחרה בשבתות, ודרשה שיאפשרו לה להתחרות בחצאית. בעקבות אמונתה הדתית.

חיוך שמשדר עוצמה. שיינא וספי לפני יציאה לתחרות

באתר החרמון, המשמש כנותן חסות לוספי, שמחו לקבל את העדכונים המשמחים כי שיינא, מובילה בדרך שלה, לא מוותרת ולא מתפשרת. “אנחנו שמחים לעמוד מאחורי שיינא גם אם מרחוק מאוד, מתעדכנים ושולחים ברכות ומצפים לעוד מדליות”, ציין רפאל נוה מנכ”ל אתר החרמון.

המדליות בהן זכתה שיינא וספי