קרית שמונה: עשרות מצטרפים לסיירת ההורים

שביעות רצון מירבית בעיריית קרית שמונה מהירתמותם של הורים רבים לטובת העניין

עשרות מתושבי העיר נרשמו לסיירת ההורים ע”ש יואל להנהגל ז”ל – שנרצח לפני כחודש וחצי בקטטה עם נערים. מפגש הכשרה ראשון של סיירת ההורים בקרית שמונה נערך בסופ”ש האחרון במתנ”ס ארתור פוקס בעיר בהשתתפות של יותר מ-50 מתושבי העיר שביקשו להצטרף לסיירת.בכנס ניתנה הכשרה למתנדבי הסיירת ע”י המרצה מיכל טרבלסי.

בהכשרה ניתנו כלים לעבודה עם בני הנוער: הכרת תרבות בילוי של בני הנוער.איך מכבדים מרחב של בני הנוער.איך יוצרים קשר במפגש אקראי עם בני הנוער. הבדל בין סיירת הורים לגורמי אכיפה.מהי חובת דיווח. מטרת הסיירת להגביר את תחושת הביטחון של בני הנוער בעיר ולמנוע התנהגויות סיכון. סיירת ההורים תחל לפעול החל מיום חמישי הקרוב.בתחילה תפעל הסיירת בסופי שבוע ותגיע לכל אותם המקומות בהם נמצאים בני הנוער כדי לשוחח עימם ולתת להם חטיף ומשקה חם.



ראש העיר אביחי שטרן: “בשל האירוע הטראגי שהתרחש בעיר החלטנו לקרוא לסיירת ההורים – סיירת יואל, ע”ש הנער יואל להנגהל ז”ל שנצח לפני כחודש בעיר. אנחנו מחויבים לעשות הכל כדי שמקרה כזה לא יקרה שוב בעירנו. לקרוא את הסיירת על שמו של יואל זה המעט שיכולנו לעשות כדי להנציח את הנער יואל. אני מאוד מעודד מההיענות הגדולה של התושבים להתנדב לסיירת. מדובר ביוזמה חשובה כי הנוער שלנו זקוק לדמויות חיוביות של מבוגרים. חשוב שבני הנוער שלנו יידעו וירגישו שיש מי שמתעניינים בהם ושיש להם למי לפנות בעת הצורך. הסיירת תעניק ביטחון לא רק לבני ובנות הנוער, אלא גם להוריהם שנמצאים בבית ודואגים לילדים. עיריית קרית שמונה תמשיך לתמוך ולפעול בכל המישורים למען תושבי העיר, בכל שכונות העיר”.יורם ביטון מנכ”ל העירייה ומנהלת המוקד העירוני מזי מלכה מרכזים את פעילות הסיירת במסירות ובמקצועיות.המעוניינים להצטרף לסיירת מוזמנים להירשם. להצטרפות, הקליקו כאן

ראש העיר, אביחי שטרן, במפגש עם ההורים