כדורסל גברים: זמן לתמוך מהיציע ולהוקיר את זכר יחיאל עמר ז”ל

הפועל גליל עליון תארח הערב את הפועל חיפה, בסימן טקס לזכרו של יחיאל עמר ז”ל

אחרי סיום קמפיין היורופקאפ הפועל גליל עליון חוזרת להתמקד בזירה המקומית. הערב, בשעה 19:00, תארח הקבוצה את הפועל חיפה למשחק ליגה, כשבתום 7 מחזורים היא מוצאת את עצמה עם מאזן של שני ניצחונות וחמישה הפסדים, בעוד שהפועל חיפה עומדת על מאזן של שני ניצחונות ושלושה הפסדים בחמשת המשחקים שקיימה. הפועל גליל עליון נחלה ארבע תבוסות מאז החזרה מפגרת הנבחרת והערב היא מוכרחה לתמיכה גדולה מהיציעים לאורך המשחק כולו. לפני המשחק ייערך טקס לזכרו של יחיאל עמר ז”ל – איש המזנון המיתולוגי וקבלן ההסעות של קבוצות מחלקת הנוער לאורך שנים רבות, שהלך לעולמו בשבוע שעבר. בנו של יחיאל, אילן – שחקן עבר במחלקת הנוער ובקבוצת הבוגרים של הפועל גליל עליון, משמש בחמש העונות האחרונות כעוזר מאמן בהפועל חיפה. מאמנה הראשי של חיפה, שרון דרוקר, אימן בעונת 2002/3 את הפועל גליל עליון.



אחרי ארבעה משחקים בהם ספגה הקבוצה הרבה מאוד בכל קנה מידה, חיזוק משחק ההגנה הוא המפתח להצלחה במשחק הערב. בשונה משחקני הגליל, שמגיעים אחרי שבועיים בהם שיחקו שני משחקים, להפועל חיפה יהיה זה משחק ראשון מאז החזרה מהפגרה אליה היא יצאה אחרי תבוסה צורמת 83:58 במשחק מול עירוני קרית אתא, העולה החדשה.

הפועל גליל עליון תחסר גם הערב את הרכז רועי הובר, המחלים מניתוח באצבעו. איתי מושקוביץ ורון כהן ימלאו את מקומו ויצטרכו יחד עם דיישון בוקר, להתמודד מול שני מובילי כדור מצוינים בדמותם של אנתוני היקי וקאדים אלן. כמובן שהפועל גליל עליון תצטרך את ג’יילן הדסון עם המשכיות מבחינת קליעות, אך גם עם שיפור בהמשחק ההגנה. בקו הקדמי, גליל תצטרך את מאליק אבו הרבה יותר דומיננטי, את נמרוד לוי יותר יציב ואת ברייס וושינגטון עם עוד משחק שירבה לקלוע בו, אך חשוב גם הצד ההגנתי כמובן. להפועל חיפה עוד שחקני מפתח חשובים כמו הפורוורד עמית שמחון – מהישראלים הבכירים בליגה, שהוא גם מלך הסלים של הקבוצה עם 15.4 נקודות, והסנטר החדש שון ג’ונס – ששיחק בעבר בהפועל חולון. הצרת צעדיו של אנתוני היקי הכרחית הערב, שכן מדובר בשחקן המוביל של הפועל חיפה במספר פרמטרים ובהם: ריבאונדים (6.8 למשחק), אסיסטים (7 למשחק), חטיפות (2.2 למשחק).

אפשרויות צפייה במשחק: האופציה המועדפת – מהיציע, המשחק גם ייערך בדיוק בחלון שבין שני משחקי המונדיאל, אז אין לכם תירוצים לא להגיע. רכישת כרטיסים אינרטרנטית באתר “איוונטר” . המשחק יועבר בשידור ישיר בערוץ 59.

צריכים את התמיכה שלכם. שחקני הפועל גליל עליון (צילום: גיל נוימן)