כדורסל גברים: להיות או לחדול. אין באמצע

הפועל גליל עליון מוכרחה לנצח הערב את קמניץ, כדי להעפיל לשלב הבא של משחקי היורופקאפ

*. כל התמונות צולמו ע”י גיל נוימן

השעה 21:00 היא שעה שקורצת הערב למאות מיליוני אוהדי כדורגל סביב הגלובוס העוקבים אחר משחקי המונדיאל. זו השעה שייערכו המשחקים בין ארגנטינה לפולין ובין סעודיה למקסיקו, במסגרת המחזור האחרון של שלב הבתים של המונדיאל. בגליל, הסיפור שונה. השעה 21:00 היא שעת המשחק בו תתארח קבוצת הכדורסל של הפועל גליל עליון אצל קמניץ הגרמנית למשחק האחרון בשלב הבתים של היורופקאפ, כשהמשוואה היא פשוטה: כל תוצאה מלבד ניצחון גלילי, בהנחה שבאבמרג לא תמעד במשחק מול גולדן יילי מקוסובו, תגרום לסיום הקמפיין האירופאי של הגליל. אה, ולא לדאוג, עם כל הכבוד למונדיאל, ערוץ הספורט דואג לשידור ישיר ופתוח לכולם בערוץ מספר 56.

להביא אקסטרות של מנהיגות הערב. נמרוד לוי



הפועל גליל עליון מגיעה אחרי שבוע וחצי אינטנסיבי בפעילות וגם בתבוסות: במשחקי הליגה מול הפועל ירושלים והפועל ת”א ובין לבין במשחק מול באמברג בשבוע שעבר. הפועל גליל עליון חזרה בפעם השניה לגרמניה עם מטרה מאוד ברורה: לנצח ולהעפיל לשלב הבא. כל דבר פחות מזה, פשוט לא בא בחשבון. הפועל גליל עליון תפגוש את המדורגת במקום התשיעי בטבלת הבונדסליגה, קבוצה שבמשחק בגליל הפסידה 78:73.

הפועל גליל עליון תחסר גם הערב את הרכז, רועי הובר, המחלים מפציעה באצבעו. עם זאת, הפורוורד לוטן אמסלם, שבמוצאי השבת רשם הופעת בכורה ובמהלכה שוב נפצע בקרסול, עשוי להיות כשיר הערב. גליל תצטרך את צמד הרכזים שלה, איתי מושקוביץ ורון כהן, בהתעלות מרשימה הערב. כמובן שלצידם נדרשת יכולת טובה מהקפטן והפורוורד, נמרוד לוי ומארבעת הזרים ובראשם הסנטר ברייס וושינגטון והפורוורד ג’יילן הדסון – הקלע הבולט של הגליל עד כה. שחקני המפתח של הקבוצה הגרמנית הם  הגארד ארנאס וליצ’קה – שעומד על ממוצע של 13.8 נקודות למשחק. שחקני מפתח נוספים: הפאוור פורוורד קווין יאבו והפורוורד שון מיל.

מוכרחים להיות הרבה יותר אגרסיביים בהגנה. שחקני הגליל במפגש הקודם מול קמניץ