קרית שמונה: נחנך מבנה חדש של עמותת יוניסטרים

העמותה המקדמת יזמות בקרב בני נוער מהפריפריה מרחיבה פעילות בגליל העליון

עמותת יוניסטרים מרחיבה את הפעילות בקריית שמונה והגליל המזרחי. העמותה חנכה רשמית את מבנה מרכז היזמות החדש יוניסטרים קריית שמונה והגליל המזרחי והכריזה על פתיחת קבוצות Start Up Now ביישובי האזור, בשיתוף קבוצת תנובה והפדרציה היהודית של ונקובר עמותת יוניסטרים, המקדמת יזמות עסקית וחברתית בקרב בני ובנות נוער מהפריפריה ומעניקה להם כישורי תעסוקה מתקדמים, מרחיבה את פעילותה ועשייתה בקרית שמונה והגליל המזרחי.

עמותת יוניסטרים מכשירה מדי שנה אלפי בני נוער מהפריפריה מכל המגזרים, ומעניקה להם הזדמנות אמיתית ושווה להצליח בחיים, לפתח קריירה משמעותית ולהשתלב בעתיד בעולם העסקים. יחד עם קהילה עסקית עצומה המונה כ- 4,700 אנשי עסקים בכירים, חניכי יוניסטרים מקימים חברות סטארט אפ עוד בהיותם בתיכון, והופכים רעיון למיזם פורץ דרך במטרה לחולל שינוי בעולם. החניכים מקבלים כלים ומיומנויות מעולם התעסוקה החדש, שמאפשרים להם למנף את היכולות שלהם, להעלות את ביטחונם העצמי ולהגשים את השאיפות המקצועיות שלהם.

נציגות נכבדת מקרב משתתפי הכנס



העמותה בשיתוף קבוצת תנובה והפדרציה היהודית של ונקובר חנכה רשמית את מרכז היזמות יוניסטרים קרית שמונה והגליל המזרחי וכן הכריזו על פתיחת 3 קבוצות Start Up Now חדשות בתמיכת הפדרציה היהודית של ונקובר בקריית שמונה, מבואות חרמון וגליל עליון. במרכז היזמות בקרית שמונה שממוקם בבית החאן, פעילים עשרות בנות ובני נוער תושבי קרית שמונה וסביבתה המקימים יחד חברות סטארטאפ במסגרתן הם מפתחים מיזמים חדשניים במטרה לחולל שינוי בעולם.

באירוע חנוכת המרכז הרשמית אשר נערך הערב השתתפו והסירו את הלוט מישל פולק יושבת ראש Israel Global Engagement Committee, קנדיס קווניטר – יו”ר הפדרציה היהודית של וונקובר, אביחי שטרן ראש עיריית קרית שמונה, עזרא שנקן מנכ”ל הפדרציה היהודית של ונקובר, יפעת בכור מנכ”לית יוניסטרים, נטע בן מנחם מנהלת אחריות תאגידית בקבוצת תנובה, בני בן מובחר יו”ר גליל מזרחי ומכובדים נוספים וכן בני הנוער אשר לוקחים חלק בתכנית ובני משפחותיהם.

רה”ע אביחי שטרן ובכירי יוניסטרים בטקס הסרת הלוט



במהלך שלוש השנים של התכנית, בני ובנות הנוער עוברים את כל שלבי הקמת הסטארט אפ ופיתוח המיזם, החל מהקמת החברה, סיעור מוחות וגיבוש הרעיון, דרך סקרי שוק, חלוקת התפקידים, כתיבת תכנית עסקית, שיווק ומכירות. את בני הנוער מלווים בהתנדבות בעלי תפקידים שונים מעולם העסקים, ההייטק והיזמות אשר מציידים את החניכים בידע העסקי והטכנולוגי העשיר שלהם ויהוו עבורם מנטורים אישיים.

ראש העיר קריית שמונה אביחי שטרן: “שמח ונרגש לחנוך את מרכז היזמות לנוער – יוניסטרים. מרכז יוניסטרים מכיל בתוכו את מיטב בני הנוער שלנו מקריית שמונה והגליל ומעניק להם מרחב של אפשרויות לפתח את כישוריהם ולהתפתח. תודה לשותפים היקרים שלנו מחברת תנובה, לעמותת יוניסטרים על האמונה והתמיכה וכמובן לחברים שלנו מונקובר קנדה על התמיכה הכל כך חשובה בתוכניות רבות ובפרט בתוכנית יוניסטרים. בזכות שותפות האמת עם כל הגורמים אנו מצליחים לאפשר לבני הנוער בקריית שמונה ובאזור לקבל את הטוב ביותר”.

יפעת בכור, מנכ”לית יוניסטרים: “הפלטפורמה של יוניסטרים, מאפשרת לבני ובנות נוער מכל רחבי הארץ ללמוד על עולמות היזמות והעסקים ולהתחיל את הדרך שלהם אל עולם הסטארטאפ ניישן. בקרית שמונה והגליל המזרחי ישנם בני ובנות נוער מדהימים ומוכשרים, ואין לי ספק שבעזרת התכנית שלנו וההנגשה לעולם העסקים הם יגיעו להישגים מדהימים. אני מודה לפדרציה היהודית של ונקובר ולקבוצת תנובה על השותפות ארוכת השנים ועל האפשרות להתרחב ולגעת בבני נוער רבים נוספים. ההזדמנות שאתם מעניקים לבני ובנות הנוער לחלום בגדול ולהבין את הפוטנציאל שבהם, לא תסולא בפז”.

נטע בן מנחם, מנהלת אחריות תאגידית בתנובה: “התכנית המתקיימת במרכז היזמות בקריית שמונה לצד השותפים שלנו היא חלק מפעילות נרחבת של קבוצת תנובה בצפון שמטרתה לצמצם את אי השוויון בפריפריה באמצעות יצירת מקומות עבודה איכותיים, פיתוח חממת הפודטק והובלת התכנית של בני הנוער. נמשיך לקדם את בני הנוער לאורך זמן, במטרה להעניק להם כלים וידע שילוו אותם בהמשך דרכם המקצועית והאישית”.

מלא בגאווה. רה”ע שטרן נושא דברים בפני באי הכנס