יחיאל עמר הלך לעולמו

האיש בעל מגוון התפקידים, שהיה מזוהה עם הפועל גליל עליון, הלך לעולמו בגיל 85

שבוע חדש נפתח עם בשורה עצובה לאזור הגליל העליון ולעיר קרית שמונה בפרט. יחיאל עמר, שמשך עשרות שנים שימש עשרות שנים כמנהל ההסעות של קבוצות הכדורסל של הפועל גליל עליון והחזיק לאורך שנים רבות את המזנון באולם “הפיס” בכפר בלום, הלך לעולמו בגיל 85, כשהוא מותיר אחריו שבט נכבד המונה את האישה עליזה, 7 ילדים – מהם אילן – כדורסלן עבר ועוזר המאמן בהפועל חיפה, נכדים ונינים. הלוויתו נערכה היום בבית העלמין בקרית שמונה. הנהלת הפועל חיפה והפועל גליל עליון כבר העלו יוזמה לטקס לזכרו של המאמן לפני המשחק בין הקבוצות בחודש הבא באולם “הפיס” בכפר בלום.

מהנהלת קבוצת הבוגרים של הפועל גליל עליון נמסר: “משפחת הפועל “נופר” גליל עליון כואבת את מותו של חברנו, איש המזנון המיתולוגי, יחיאל עמר. אנו משתתפים בצערו של אילן, בנו, שחקן המועדון לשעבר, משפחת עמר וכל אוהביו ויקיריו הרבים”.

מהנהלת מחלקת הנוער של הפועל גליל עליון נמסר: “אהבנו מאד את יחיאל. הוא שימש במשך שנים כנהג הבית של המחלקה, הכין סנדביצ’ים לילדים, ניהל את המזנון באולם הפיס ועשה אלפי דברים קטנים שבלעדיהם אי אפשר היה לתפעל את המחלקה באותם ימים. במשך עשרות שנים לא היה שחקן שסיים את המחלקה בלי חוויה או סיפור בהשתתפותו של יחיאל. יחיאל היקר, תחסר לנו. משתתפים בצער המשפחה”.

האיש שכולם אהבו. יחיאל עמר ז”ל



יורם ממן – סגן ראש עיריית קרית שמונה ומחזיק תיק הספורט בעיריה: “יחיאל עמר שכולם אהבו. גם הבוקר העיר קריית שמונה איבדה עוד אחד מאבני היסוד שלה , עוד אחד מבוניה, עוד אחד מבניה. מי לא הכיר את יחיאל עמר ז״ל, עוד מצעירותנו שבילינו לא מעט זמן באולם הכדורסל בכפר בלום, תמיד היה ניתן לפגוש את יחיאל עם החיוך הרחב והסבר פנים מעודדות ומלטפות, לא אשכח את הפינוקים שדאגת תמיד להעניק למי שידו לא היתה משגת בקנייה של הסנדוויץ המפורסם לצד השתייה.יחיאל , גידלת משפחה לתפארת וידעת לאחרונה ימים קשים בבריאותך, אבל דאגתך למשפחתך העניפה ולמשפחת קריית שמונה תמיד היתה לנגד עיניך.נמשיך בדרכך המיוחדת והאצילית לעשות טוב בעולמנו. נוח על משכבך בשלום”.

גלעד ערמון – מאמן כדורסל בן קיבוץ עמיר, בוגר מחלקת הנוער של הפועל גליל עליון: “יחיאל כל הזמן היה עסוק. תמיד היה במרכז העניינים עם הניצוץ הזה בעיניים, שהראה כמה הוא אוהב את מה שהוא עושה. יהי זכרו ברוך”.

עידו קוז’יקרו – כדורסלן העבר של הפועל גליל עליון ונבחרת ישראל: “איש מיוחד שליווה כל ספורטאי/ת בגליל, בהסעות , סנדוויצ’ים ומה לא… משתתף בצער המשפחה”.

דמות אהובה בנוף. יחיאל עמר ז”ל ואוהדי תיכון עמק החולה