דן אלתרמן – האיירון מן הישראלי, מוקיר תודה

הטריאתלט מיפתח, שזכה בשישי בתחרות איש הברזל בטבריה, לא שכח להוקיר תודה לשורה נכבדת של שותפים להישג.

דן אלתרמן עשה זאת שוב ! ביום שישי האחרון נערכה בטבריה תחרות “איירון מן” בינלאומית בהשתתפות ישראלים וספורטאים מרחבי אירופה. טריאתלון איש הברזל מורכב משלושה חלקים, המבוצעים בסדר זה: 2.4 מייל (3.86 ק”מ) שחייה, 112 מייל (180.25 ק”מ) רכבית אופניים וריצת מרתון (26 מייל ו-385 יארד, 42.195 ק”מ) המרוץ נערך ברצף. למקום הראשון בתחרות הגיע מתחרה מגרמניה, שסיים את המקצה ב-7 שעות ו-42 דקות, למקום הראשון בגזרת הישראלים הגיע דן אלתרמן – שבשנה שעברה הגיע להישג אדיר בתחרות חצי איש הברזל שנערכה בטבריה, כשזכה במקום הראשון. הפעם אלתרמן סיים את התחרות במקום הראשון מקרב הישראלים שהשתתפו במקצים השונים, ובמקום ה-27 במקצה העילית – שבו השתתפו בכירי אנשי הברזל בעולם, בזמן של 8 שעות, 54 דקות ו-18 שניות.

אלוף אמיתי. דן אלתרמן בתמונת ניצחון (צילום: קומטק הפקות)


דן אלתרמן לא חסך בתודות לשורה ארוכה של שותפים להישג: “ראשית תודה לכל העוסקים במלאכה באירון מן טבריה – ובראשם סילבן אדמס וחברת קומטק. עבר מעל עשור מאז הפעם האחרונה שעמדתי על קו הזינוק עם אלופי עולם. והפעם חזרתי לעשות זאת פעם נוספת פה בארץ, מול הטובים בעולם ולעייני הקהל האדיר הזה. תודה למאות האנשים שעמדו לאורך המסלול ועודדו אותי ללא הפסקה. זה היה מרגש בטירוף. למתנדבים ולצוות המארגן שעמדו יום שלם בגשם וברוח ודאגו שהכל יהיה במקום. לאמא טבע, שדאגה למזג אויר מאתגר במיוחד, שגרם לתחרות הזו להיות מאתגרת יותר (אם זה לא מספיק קשה..) תודה לצוות המקצועי שעוטף אותי ומלווה אותי באכפתיות אין סופית ומקצועיות בלתי מתפשרת – אילן אולמן המאסטרו, יגאל לב, תמר אשלגי, נמרוד פלמה ודגן מן דגן מנדלסון .

לנותני החסויות, שמאמינים בי, תומכים בי ודואגים שאהיה מדוגם בציוד הטוב ביותר. רוזן ומינץ, הוקה, גרמין, אורקה ישראל, ספונסר ותמיר כפיר. תודה לאחים המדהימים שלי, רן ומיכאל, שעומדים לצידי כל הזמן. תודה לילדים המהממים שלנו, ליבי, אורי, לביא ובארי, הם אלה שנותנים לי את הכוחות המיוחדים לעמוד בכל האתגרים. אסיים שוב בתודה על הזכות האדירה הזאת, בגיל הזה, בסטטוס הזה של החיים עם 4 ילדים שיהיו בריאים,  2 עסקים וקבוצות מתאמנים, לעמוד על קו הזינוק ולהתחרות במקצה העלית מול טובי הספורטאים בעולם. להמשיך לדרוש מעצמי את המקסימום שאפשר, למרות שהמציאות כבר לא ממש תואמת לרצונות. כל זאת קורה ואפשרי רק בזכות ההצלחה והאהבה הגדולה של החיים שלי, יהל יהל אלתרמן אנגל”.

זוג מנצח. דן ויהל אלתרמן