סיום מוצלח לקורס חובשים

קורס חובשים מטעם מד”א בהשתתפות 22 נשים וגברים הסתיים בהצלחה

השבוע התקיים טקס סיום קורס חובשים של מד”א במועצה אזורית הגליל העליון. חובשים וחובשות מיישובי אצבע הגליל יצטרפו לארגון מד”א לאחר שסיימו את קורס החובשים בהצלחה רבה, המתנדבים/ות יעבו את המשמרות על אמבולנסים על מנת לקצר זמני תגובה למצבי חירום רפואיים ובכך להציל חיים. בקורס השתתפו 22 נשים וגברים מ-12 קיבוצים ועוד אחד מהכפר רג’ר.

גיורא זלץ, ראש מועצה אזורית הגליל העליון: “ראשית אני רוצה להגיד תודה גדולה לבוגרי קורס החובשים שמבינים את גודל המשימה. באזור שלנו, בידיעה שייקח זמן עד להגעת אמבולנס, החובשים והחובשות הם הראשונים להיות בשטח. גם אני פגשתי בחיי לא פעם אנשים שהיו זקוקים לסיוע רפואי ואני מבין עד כמה ההתגייסות שלכם כמתנדבים לקפוץ בכל שעה ביום לסייע ולתת מענה ראשוני הוא קריטי וחשוב. תודה רבה לשותפים שלנו, להנהלת מד”א מרחב ירדן. אני גאה במועצה שיודעת להתגייס למען אנשיה”.

דפנה אברהמס, מנהלת מדור בריאות במועצה אזורית הגליל העליון: “הקורס מהווה תחילתו של תהליך גדול יותר של הקמת צוותי חירום יישובים שאנחנו בונים עכשיו בשיתוף פעולה עם מחלקת ביטחון, מדור צח”י ואגף ישובים. למדריכי הקורס, נריה חסידים ואליה ממן, תודה רבה על הסבלנות והמקצועיות בהכשרת החובשים/ות המצטרפים/ות לארגון מד”א. תודה ענקית לכם חובשים/ות, אשר השקעתם מזמנכם בלמידה ותרגול ועוד תשקיעו מזמנכם בהתנדבות למען הצלת חיים בקהילה”.

גיורא זלץ ודפנה אברהמס לצד מסיימי הקורס