כדורסל גברים: צ’צ’ה ועמיאל ויתרו על סנטימנטים

הפועל גליל עליון הפסידה 95:78 לבאמברג של המאמן והסנטר, שקלע 100 אחוזים מהשדה

הפועל גליל עליון נחלה לפני זמן קצר הפסד 95:78 במשחק החוץ מול באמברג הגרמנית, במסגרת המחזור החמישי של שלב הבתים של היורופקאפ, מה שמציב אותה בסיטואציה מורכבת לקראת מחזור ההכרעה בשבוע הבא, רק ניצחון במשחק החוץ על קמניץ הגרמנית יעניק לה כרטיס לשלב הבא.

קרוב לשלב הבא. אורן עמיאל (מדיה נימבורק)



הפועל גליל עליון התייצבה למשחק הערב ללא שניהפצועים – הרכז רועי הובר והפורוורד לוטן אמסלם. כדי לנצח גליל הייתה צריכה את כל שחקניה ביכולת גבוהה, אבל כשהשחקן המרכזי, נמרוד לוי, נקלע ליום קליעה רע, קשה מאוד לעמוד במשימה. מנגד, הקבוצה הגרמנית בהדרכתו של אורן עמיאל, בן להבות הבשן, שחקן ומאמן עבר במועדון הגלילי, הוליכה ביתרון לאורך כל שלבי המשחק. בתום הרבע הראשון היתרון של באמברג עמד על 19:25, בתום הרבע השני עמד היתרון על 44:46 – לאחר שכבר היה בשיאו על 19:32 במהלך הרבע.

16 דקות במצטבר על הפרקט. שחקן הבית הגלילי, רון כהן, במשחק הערב (צילום: האתר הרשמי פיב”א)



ברבע השלישי, שהחל עם 4 נקודות רצופות של ג’יילן הדסון – שחולל מהפך, סיימה באמברג ביתרון 67:69 – לאחר שהיה זה רבע הפכפך עם יתרון משני הצדדים. ברבע האחרון ניכר היה, כי האנרגיה אזלה בקרב שחקני הגליל, חוסר ריכוז הן בצד ההגנתי והן בצד ההתקפי, אפשרו לבאבמרג לברוח ליתרון דו ספרתי ובנקודה הזו לא היה כבר לשחקני הגליל מענה. בסיום, ניצחון 78:95 לזכות באמברג, שנהנתה מיכולת מצוינת של הסנטר הגלילי בשתי העונות הקודמות, גבי צ’אצ’שוילי – שקלע 16 נקודות, שנבעו ממאה אחוזים מהשדה (7/7) ובנוסף קטף 7 ריבאונדים.

רשימת קלעים הפועל גליל עליון: ג’יילן הדסון – 18, דיישון בוקר – 17, ברייס וושינגטון – 13, מאליק אבו – 12 הראל רינסקי – 5, נמרוד לוי (10 ריבאונדים, 1/9 מהשדה) ואיתי מושקוביץ –  4 כ”א, רון כהן – 3, יהל מלמד – 2.

גם הפעם צ’צה צחק אחרון. נמרוד לוי וזיו יעקבי מעניקים תשורות לגבי צ’אצ’שוילי במשחק בכפר בלום (צילום: גיל נוימן)