כדורסל גברים ונשים: יממה של כדורסל גלילי בשני מוקדים

שבת – הצגה כפולה ביסוד המעלה, ראשון – משחק גברים בצפת

פותחים שבוע חדש של כדורסל עם שלושה משחקים קל”ב, שייערכו באולמות חדישים והכניסה אליהם חופשית. מה יותר טוב מזה? הפועל גליל עליון תשחק במוצאי השבת מול הפועל ירושלים ולכך הקדשנו כתבה נרחבת. כמובן שנוכחות גלילית באולם “פיס ארנה” תתקבל בברכה, אבל אם אתם נשארים בגליל ואתם מאוהבי הכדורסל הגלילי, שאוהבים את ההוויה הספורטיבית והחברתית ביציעים, אז קבלו את ההצעות שלנו ליממה הקרובה ושריינו מקום בלו”ז שלכם.

יביאו תואר? שחקני יסוד/חולתה אחרי ההפסד במשחק הגמר של שנת 2019 מול כפר יונה



שבת – הצגה כפולה באולם ביסוד המעלה

בשעה 17:00 ייערך משחק השלמה מהמחזור הראשון של ליגת “ארץ הצפון” – שבו ייפגשו שתי קבוצות גברים עם היסטוריה נכבדת בליגה האזורית: הקבוצה המאוחדת של יסוד המעלה וחולתה תארח את גדות. הרבה שחקנים שלקחו חלק בליגות הקודמות משחקים בשתי הקבוצות ואין סיכוי שלא יהיה משחק מעניין.

בשעה 19:30 קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון, שהחלה את העונה עם שלושה הפסדים בשלושת המחזורים הראשונים של הליגה, תקווה להעפיל לשלב הבא של משחקי גביע האיגוד – כשתארח את הפועל מג’דל כרום – שעומדת על מאזן של הפסד אחד ושני ניצחונות ליגה – מהם ניצחון 60:66 בתום הארכה במחזור הראשון במשחק מול הגליל, שנערך גם הוא באולם ביסוד המעלה.

צריכות את התמיכה מהיציע. שחקניות קבוצת הנשים של הגליל והמאמנת, נטלי רז



ראשון: צפת רוצה להישאר עם מאזן מושלם

אולם “הפיס” בצפת (רחוב ז’בוטינסקי 1) יארח את המשחק בין מ.ס “דניאל” צפת לבית”ר כפר יונה, במסגרת המחזור הרביעי של הליגה הארצית. צפת פתחה את העונה בצורה מצוינת, עם שלושה ניצחונות דו ספרתיים – בעוד שכפר יונה עומדת על מאזן של שני ניצחונות והפסד אחד. כפר יונה קבוצה צעירה ונחושה, שאותה מוביל כמאמן-שחקן, הרכז אילן ברקוביץ’ בן ה-47.5, שעשה קריירה נכבדת בליגות הבכירות. האולם בצפת עבר מתיחת פנים מרשימה בקיץ האחרון, עם דגש על שיפור הנראות וחווית הצפייה. 

מחכים לכם באולם “הפיס” בצפת. קבוצת הגברים של מ.ס “דניאל” צפת