השגרירים: חטואל כבש, דהן הציל מהקו

תצוגת תכלית של הנציגים שלנו בליגת העל. גם בליגות הנמוכות יש נקודות אור


פינת “השגרירים” – הפינה שעוקבת אחר כדורגלני הגליל העליון והגולן, המשחקים מחוץ לגבולות הגזרה, במהדורת אמצע שבוע די שמחה ומרעננת, כשגולת הכותרת: המחזור המוצלח של שחקני ליגת העל, אך לא רק הם בצד שמציין מחזור מוצלח, אם כי לא מעט “שגרירים” ידעו משחקים טובים יותר. מתחילים בסקירה.

נתן לו את הבראכה. רותם חטואל לצידו של איש הלווינים, עבדו חסן רחיים מטובא


ליגות בכירות

רותם חטואל (חצור) – שחקן ההתקפה של הפועל באר שבע, רשם הופעה בת 72 דקות במשחק הניצחון 0:2 על “האקסית” מקרית שמונה, ואף כבש שער במחצית הראשונה, שהעלה אותו לפסגת טבלת מלך שערי הליגה.

אורי דהן (ראש פינה) – בלם בית”ר ירושלים, רשם הופעה מלאה ומוצלחת במשחק הניצחון 1:2 על בני סכנין, כשבמהלך המשחק הציל כדור מקו השער.

דני עמוס (כפר בלום) – שוערה של מכבי פ”ת – מוליכת הטבלה הלאומית, רשם הופעה מלאה במשחק ההפסד המפתיע של קבוצתו 2:1 מול קבוצת “האדומים” אשדוד, נועלת הטבלה.

נאור עבודי (קרית שמונה) – מגן/קשר הפועל נוף הגליל, רשם הופעה מלאה במשחק ההפסד 1:0 להפועל כפר סבא.

אמיר רוסתום (ריחנייה) – מגינה השמאלי של מכבי אחי נצרת, רשם הופעה מלאה במשחק הניצחון 0:2 על קביליו יפו.

עבדאללה חליחל (גוש חלב) – חלוץ מ.ס כפר קאסם, רשם הופעה בת 35 דקות במשחק הניצחון 0:2 על הפועל רמת השרון.

הרשים בביצועיו. אורי דהן (צילום: באדיבות האתר הרשמי ית”ר ירושלים)

ליגה א’

מתחילים במחוז הדרומי. עמיר (פיצי) אבלס (מטולה) – קשרה של הפועל הרצליה, מוליכת הטבלה, רשם הופעה מלאה במשחק הניצחון 0:1 על מ.ס דימונה.

ישי בוזורגי (קרית שמונה) – חלוץ בית”ר ת”א/בת ים, רשם הופעה בת 72 דקות במשחק ההפסד 1:0 להפועל מרמורק רחובות.

עוברים למחוז הצפוני, מתחילים במושבה של שחקני ההתקפה מקצרין בעירוני נשר: מארק סמליאנסקי רשם ביום שישי האחרון הופעה בת 20 דקות במשחק מול איחוד בני שפרעם – שהסתיים בתוצאת שוויון 2:2. במשחק הגביע האזורי, שנערך היום ובו נשר הפסידה 3:2 להפועל רעננה, נכנסו בפתיחת המחצית השניה כמחליפים גם מארק סמליאנסקי וגם אלמוג בוים.

טל ויגדרוביץ’ (קרית שמונה) – קשרה של מכבי אתא ביאליק, רשם היום הופעה מלאה במשחק הניצחון 1:6 על הפועל כפר כנא.

ליגה ב’

מתחילים עם מחוז צפון א’: קבוצת הצמרת של הפועל עירוני כרמיאל נחלה הפסד 2:0 במשחק החוץ מול מ.כ שפרעם. הקשר אהוד מערבי (חצור) והחלוץ שחף ספיר (יסוד המעלה) רשמו הופעה מלאה.

עוברים למושבה שבהפועל עראבה: המגינים לירון כהן (חצור) ומעיין אורון (כפר בלום) רשמו הופעה מלאה במשחק ההפסד 6:2 למוליכה, מ.ס קרית ים.

ליגה ג’

אמג’ד נג’ם (בית ג’אן) – מגינה השמאלי של בני כפר יאסיף, רשם הופעה בת 20 דקות במשחק מול מכבי בסמת טבעון, שהסתיים בתוצאת שוויון 3:3.

יצא לפגרה, כשהוא נושם אוויר פסגות. עמיר אבלס (צילום: דאפר מאחמיד – אתר דאבל פס)