כדורגל: קנסות כבדים לק”ש בביה”ד של ההתאחדות

קבוצת הבוגרים וקבוצת נערים א’ ספגו קנסות כבדים. דורון שנפר, יו”ר מחלקת הנוער, הגיב בכעס על הקנס שספגה קבוצת נערים א’.

9,500 שקלים, זהו גובה הקנסות המצטברים שנגזרו על קופת מועדון הכדורגל של עירוני קרית שמונה ע”י בית הדין של ההתאחדות לכדורגל, שדן בדו”חות השיפוט ממשחקה של קבוצת הבוגרים מול בני סכנין ומשחקה של קבוצת נערים א’ מול סקציה נס ציונה במסגרת גביע המדינה.

בדו”ח השופט של משחק הבוגרים מול בני סכנין נכתב: “בדקה ה-90 למשחק התחילו עימותים וקללות ביציע המערבי בין 2 קהלי המועדונים (קרית שמונה ובני סכנין) אשר היו מלווים בזריקת חפצים מיציע ליציע כגון כוסות שתיה,ובקבוקי מים חברת האבטחה והמשטרה נכנסו ליציע וביצעו חציצה בין 2 קהלי המועדונים לאחר בדיקה טלפונית עם מנהל הארוע לא היו עצורים”. הדיין הוותיק, ישראל שמעוני, גזר קנס על סך 7,500 ש”ח כנגד עירוני קרית שמונה.

ענישה מחמירה ביחס לקהל עם גיליון הרשעות נקי. אוהדי קרית שמונה



בדו”ח השופט של משחק קבוצת נערים א’ מול סקציה נס ציונה נכתב: “ב”סיום המשחק לאחר תוספת של 3 וחצי דקות, כשהתוצאה הייתה לטובת קרית שמונה 3:1, אוהד קריית שמונה נכנס למגרש והתחיל לחגוג איתם, למרות שהיה אסור לו להיכנס, ובעקבות כך אמרנו לו לצאת מהמגרש מהר”

דורון שנפר, יו”ר מחלקת הנוער של עירוני קרית שמונה, חבר בוועדת הנוער של ההתאחדות לכדורגל, זועם על החלטת בית הדין ומביע תגובה חריפה לעונש: “כבר שנים שיש לי בטן מלאה על החלטות בית הדין ובמיוחד על קנסות חסרי פרופורציה. אני שותק ושותק ושותק אבל לא עוד!  לקבל קנס בסך 2,000 שקלים על כניסת אוהד בסיום המשחק ועוד במשחק חוץ? זה פשוט הזוי ולא אמיתי. במקום לבטל את כתב האישום קונסים אותנו ב-2,000 שקלים. על מה? האם אנחנו אחראים על הסדר במשחק חוץ? האם אנחנו צריכים להביא מאבטחים שישמרו על הסדר במשחק חוץ?! לא מספיק שאנחנו עושים את זה במשחקים הביתיים שלנו עכשיו כנראה גם רוצים שנהיה אחראים על הסדר ועל הקהל במשחקי חוץ. במקום להעמיד לדין את מי שאחראי על אבטחת המגרש על הכשל באבטחה מאשימים את הקבוצה האורחת! מי בכלל קבע שמדובר באוהד שלנו? ולמה סכום כזה גבוה? את מי בכלל אנחנו מממנים? אני דורש תשובות לכל השאלות האלה ובמיוחד רוצה הסבר על קלות הדעת בו משיתים על המועדונים קנסות”.

זועם על החלטת בית הדין. דורון שנפר