צפת: מבצע הנחת “קו 20” מתקרב לסיום

תאגיד “פלג הגליל” עומד לסיים פרויקט חשוב ברחוב נוף טליה בעיר

במהלך העבודות משודרג קו מים מקוטר 12″ לקוטר 20″. עוד נמסר , הפרויקט הינו מורכב בתוואי כביש צר ומאוכלס. בוצעה הערכות והכנה לכניסה חלופית לשכונה לפני תחילת העבודות לנוחות ולרווחת התושבים .

מטרת הגדלת הקו הינה לטובת הגדלת צריכות המים מאחר והקווים הקיימים בשעת צריכות מקסימלי הקו לא יכול לספק את הצריכות של תושבי העיר צפת .

בנוסף הקו החדש יחבר את ברכות כנען לעיר העתיקה וממנה עד לאזור תעשייה ובמקביל מספק לשכונת כנען ולמילוי מאגר מים אשר נמצא צמוד למרכז קליטה , וממנו לכיון השוק עד לדרום בית חולים זיו ועד לשכונת עכברה .

עלות הפרויקט כ- 2.4 מיליון שח הפרויקט במימון וביצוע מלא של תאגיד המים פלג הגליל . הפרויקט תואם לביצוע מול אגף ההנדסה בעיריית צפת לרבות היקף ומועדי ביצוע על מנת ליצר מנימום שיבושי תנועה והטרדה בזמן ביצוע העבודות.

“הפרויקט נמצא כרגע בעיצומו ולקראת סיום. אנחנו פועלים כל העת על מנת לשפר את איכות חייהם ורווחתם של התושבים”, דיווח מנכ”ל תאגיד המים פלג הגליל, אינג’ עלי אבוריש.

ראש עיריית צפת ויו”ר תאגיד המים פלג הגליל, שוקי אוחנה: “פרויקט נוף טליה הוא משמעותי לטובת הגדלת צריכות המים של תושבי העיר צפת. הקו החדש מחבר אזורים מרכזיים בעיר. אני מברך על הפרויקט ועל פעילות התאגיד למען שיפור מערכת המים והביוב בצפת ולמען איכות חייהם ובריאותם של התושבים. אנחנו ממשיכים לעבוד במלוא המרץ”.