כדורגל: רוצ’ט וגבאי נפגשו על הקווים

מחזור משולב עבר על גזרת מחלקות הנוער. זרקור על משחקי הקבוצות ו”השגרירים”, בכתבה זו

פינת “צעירים בפעולה” – הפינה שעוקבת אחר כדורגלני הגליל העליון והגולן, במהדורת סיכום של משחקי סופ”ש ותחילת השבוע. בשל העובדה שהימים האחרונים הוקדשו למשחקי גביע ומשחקי השלמה בליגות השונות, לא כל קבוצות הגולן והגליל העליון היו חלק ממעגל המשחקים. אז מה בתפריט? מפגש פסגה בין שניים מכוכבי האליפות ההיסטורית של עירוני קרית שמונה, הקבוצות שחגגו עליה לשלב הבא של משחקי הגביע – ואלה שלא, קבוצות ששיפרו עמדות בטבלאות שונות – ואחרות שהרעו את מצבן. כמובן שלא נשכח את “השגרירים” – כדורגלני הגליל העליון והגולן, המשחקים מחוץ לגבולות הגזרה.

מי ניצח? תשובה בהמשך הכתבה. אלעד גבאי ואדריאן רוצ’ט (צילום: בן מלניק)



השגרירים

עידו אלמישלי (דפנה)
– קשרה ההתקפי של קבוצת הנוער של מכבי חיפה, רשם הופעה בת 15 דקות במשחק הניצחון 0:3 על הפועל רמת השרון במסגרת הליגה.

נועם שמש (צפת) – קשרה ההתקפי של קבוצת נערים א’ של מכבי חיפה, רשם הופעה בת 45 דקות במשחק הניצחון 0:8 על הכח עמידר ר”ג, במסגרת גביע המדינה. שמש התכבד בכיבוש של אחד מהשערים.

אלון פחימה (דפנה) – קשרה של קבוצת נערים ב’ של מכבי נתניה, רשם הופעה מלאה במשחק הניצחון 1:2 על הפועל רעננה.

תרם את חלקו לעליה לשלב הבא של משחקי הגביע. נועם שמש



מ.ק קצרין גולן

קבוצת נערים ג’ נחלה הערב הפסד 5:0 במשחק הגביע מול הפועל רמת השרון מליגת מרכז 1 החזקה.

קבוצת ילדים א’ נחלה ביום שישי הפסד 4:2 במשחק מול הפועל דיר חנא. לביא דויטש ואיתמר בר דוד כבשו לזכותה.

מ.כ גליל גולן – משחקי הגביע

קבוצת ילדים א’ הפסידה 5:3 להפועל רמת השרון במשחק חוץ ביום שבת במסגרת גביע המדינה. כובשי השערים: עמר אבו סאלח, רתם תפארת וירדן יאור.

קבוצת ילדים ג’ הפסידה 2:0 להפועל הוד השרון במשחק חוץ ביום שבת במסגרת גביע המדינה.

עשו מסע יפה בגביע. קבוצת נערים ג’ של קצרין



הפועל מרום הגליל – משחקי ליגה

קבוצת נערים ג’ שומרת על מקומה בפסגת טבלת צפון 1, בזכות ניצחון 1:3 על הפועל חורפיש, שהצליחה להשוות באופן זמני, שלוש דקות אחרי ששוהם אזרואל העלה את מרום הגליל ליתרון ראשון בדקה ה-33. במחצית השניה שערים שכבשו נועם מסס ושוהם אזרואל – שהשלים צמד, העניקו למרום הגליל את הניצחון.

קבוצת ילדים ב’ סיימה בתוצאת שוויון 3:3 את המשחק מול צעירי שעב.

בני ממב”ע – ליגה

קבוצת ילדים א’ ניצחה 3:4 את איחוד אעבלין. את השערים כבשו: נישאן ח’אטר, אישאן סובח, אויס זהוה, אדהם פרחאת ואדהם שאער.

הפועל גליל עליון – ליגה

קבוצת טרום א’ ניצחה 1:4 את הפועל נחף. עומר קרמר – צמד. נהוראי אלמוג. עדי לנדסמן.

ניצחון חוץ מרשים. קבוצת ילדים א’ של בני ממב”ע



עירוני קרית שמונה

קבוצת הנוער
הפסידה 1:0 במשחק החוץ מול הפועל באר שבע, שכבשה את שער הניצחון בדקה ה-86. רק יחס שערים מפריד בין קרית שמונה לקו האדום. ביום רביעי, בשעה 14:45, תארח הקבוצה את מ.ס אשדוד למשחק ליגה, בטרם היציאה לפגרת הנבחרת.

מפגש נוסטלגי מרגש היה במשחק הגביע של קבוצת נערים א’ – מוליכת הליגה הארצית, שחוללה מהפך וניצחה 1:3 את משחק החוץ מול נס ציונה – מוליכת מחוז דן, שהוליכה ביתרון 0:1 בדקה ה-50. צמד שכבש נאיף שראף ושער שכבש ראמי בטחיש – שהתארח לריאיון בפינת “ספורטאי החודש”, חוללו מהפך והעניקו לקרית שמונה את הניצחון. על הקווים נפגשו משני הצדדים שניים מכוכבי האליפות של ההיסטורית של עירוני קרית שמונה בשנת 2012 – אדריאן רוצ’ט – מאמן קרית שמונה, ואלעד גבאי – מאמן נס ציונה, שהעלו לפני ואחרי המשחק נוסטלגיה מתוקה משלוש עונות בהן שיתפו פעולה, אך בזמן המשחק שמו את הסנטימנטים בצד. לקבוצת נערים א’ מצפה ביום רביעי, בשעה 18:15, משחק ליגה ביתי מול מכבי צור שלום/קרית ביאליק.

קבוצת נערים ג’ – מוליכת מחוז חוף, ניצחה בביתה 1:2 את גדנ”ע ת”א – שמדורגת בתחתית טבלת מרכז 1, שנחשבת לליגה איכותית יותר. שער של יהלי בן ציון (6) וגלעד ליטמן (55), בין לבין שוויון זמני של התל אביבים, קבעו את תוצאת המשחק והעלו את קרית שמונה לשלב הבא.

קבוצת ילדים א’ של עירוני קרית שמונה מליגת חוף ניצחה 1:2 בביתה את משחק הגביע  מול בית”ר טוברוק נתניה מליגת מרכז 1 החזקה. שליו דיין כבש שער אחד במחצית הראשונה ואחד נוסף בהארכה, טוברוק השוותה זמנית בדקה ה-32.

קבוצת ילדים ב’ הודחה ממשחקי הגביע עם הפסד 2:1 במשחק החוץ מול מכבי עמק חפר.

קבוצת ילדים ג’ 2 סיימה היום את משחקה מול בני מראר בתוצאת שוויון 2:2.

ניצחון מרשים. קבוצת ילדים א’ והמאמן אליה נאמן