חצור: הסעות לתלמידים על הפרק

לראשונה בתולדות היישוב, יזכו תלמידים רבים להסעות מביתם לבית הספר וחזרה

במהלך השנים האחרונות חצור הגלילית הפכה למתפתחת ביותר בפריפריה. בזמן ששכנותיה מתמודדות עם הגירה שלילית ומחסור חמור בבנייה, בחצור הגלילית בונים סביב השעון והישוב ממשיך להתפתח ולגדול. כתוצאה מכך בחודשים האחרונים חצו בישוב את רף 11,000 התושבים וגם במוסדות החינוך בחצור הגלילית נרשם גידול במספר התלמידים- מחצור ומהסביבה.

בשל הגידול במספרי התלמידים וכן התרחבות חצור הגלילית, נוצר צורך לראשונה בתולדות הישוב, להפעיל הסעות למוסדות החינוך. אם בעבר בתי התושבים הקיפו את מוסדות החינוך השונים, כיום השכונות החדשות מרוחקות ומצריכות התנידות בכלי רכב.

בשל כך, החליט ראש המועצה שמעון סויסה יחד עם אגף החינוך במועצה, משרד החינוך, מוסדות החינוך וועד ההורים להשיק מערך הסעות למוסדות החינוך.

במהלך השבוע האחרון הושק הפרויקט ולראשונה ילדי חצור הגלילית בכיתות א עד ט, הגיעו באמצעות ההסעות למוסדות בהתאם לרישום שהתבצע בבתי הספר. במועצה מציינים כי האוטובוסים כבר כמעט ומלאים אך נותרו מקומות אחרונים ומזמינים את ההורים החפצים להצטרף- להירשם.

 ראש המועצה, שמעון סויסה, ציין: “כחלק מהתפתחות חצור הגלילית מבחינת השטח, מספר התלמידים וצמיחת מערכת החינוך עלה לראשונה צורך לנייד את התלמידים למוסדות החינוך באמצעות הסעות. אנחנו מברכים על הצמיחה, על השקת ההסעות ועל השיח הנכון והפורה יחד עם ההורים בקהילת חצור הגלילית וצוותי החינוך על מנת להעניק לילדינו את התנאים הטובים ביותר בבית הספר, בדרך אליו ובחזרה ממנו הביתה”.