כדורסל גברים: צפת שמרה על הבית

מ.ס “דניאל” צפת ניצחה 66:82 את הפועל מגידו. בתום שני מחזורי ליגה מאזנה מושלם

ערב מוצלח למ.ס “דניאל” צפת, שאירחה הערב במסגרת המחזור השני של הליגה הארצית את הפועל מגידו – שבמחזור הראשון הפסידה בביתה 82:77 להפועל עמק חפר. שחקני צפת, שניצחו בשבוע שעבר 60:75 את מכבי חדרה, היו נחושים לשמור על מאזן מושלם ולשמח את הקהל שהגיע למשחק – ועמדו במטרה בגדול.

שתי הקבוצות פתחו בהססנות מסוימת את המשחק, אך ככל שחלפו הדקות המשחק נוצר מאצ’ אפ מרתק בין שתי הקבוצות. צפת הייתה דומיננטית יותר ואף ירדה ביתרון  16:24 להפסקת הרבע הראשון. ברבע שני צפת הרימה את הרמה של משחק ההגנה. משחק ההתקפה המשיך לזרום בצורה טובה. להפסקת המחצית צפת ירדה ביתרון 31:42.

צעדו ביתרון לאורך כל דקות המשחק. שחקני צפת

את הרבע השלישי מגידו פתחה בצורה טובה וגרמה לצפת לאבד את הראש, ברמה שההפרש בין הקבוצות הצטמצם ל-3 נקודות.אסף רוטנשטיין, מאמנה של צפת, לקח פסק זמן שממנו חזרה הקבוצה ממוקדת הרבה יותר. אוראל לב עם שתי שלשות מדויקות הגדיל את יתרונה של צפת. ברבע זה בלטו גם  דביר אוחנה, אליאב אוחנון, צאלי נוימן ואלון שושני. צפת סיימה את הרבע השלישי ביתרון 51:60. ברבע האחרון ניכר היה, שמגידו מתקשה לחזור לתמונת המשחק, צפת הוליכה בבטחה עד לסיום המשחק בו ניצחה 66:82.

רשימת קלעים מ.ס “דניאל” צפת: אלון שושני ואוראל לב – 13 כ”א, דביר אוחנה – 12, רם זקס – 11, אליאב אוחנון – 10, צאלי נוימן – 9, נועם מטלון – 6, איגור סימין – 4, שי קבסה ועידו סופר – 2 כ”א.

תמונת ניצחון. מימין לשמאל: אוראל לב, דביר אוחנה, אלון שושני וצאלי נוימן