פלאשים בגליל: לגליליאדה חוקים משלה

אייטמים מהגליליאדה, זוגות שנכנסו בברית הנישואין, אלה ועוד בפינה הכי פלאשית בגליל.

תמונת השבוע: מרוץ “לילה לבן”, שיצא לדרך בשבוע שעבר ממתחם “ביג” בקרית שמונה, סיפק לנו את האייטם המרגש של השבוע, כשיהונתן זיקרי מקרית שמונה, תלמיד בית הספר “שחפים”, פגש את ישי אדלר – המנהל לשעבר של בית הספר, שעד היום נחשב לאגדה כאיש חינוך ומאמן שחייה.



ניר וסרמן – מנכ”ל קבוצת הכדורסל של הפועל גליל עליון, המכונה “ניקוס”, מצא זמן בלו”ז הצפוף עד מאוד של הקבוצה, כדי לשלוף טבעת אירוסין היישר לאצבע של האחת והיחידה שלו, מעיין ארבל. בשעה טובה ומאושרת.



חבר טוב של ניר וסרמן מהילדות בקיבוץ עמיר, מאמן הכושר ושפט הכדורסל – מאיר חנאי, עשה צעד וחצי לעבר נישואין עם האחת והיחידה שלו, רבקה גרשוביץ. המון מזל טוב והצלחה לזוג המאושר.



ממשיכים בליין החתונות עם ברכת מזל טוב והצלחה לעוד זוג מאושר , אוראל אטיאס מקרית שמונה – שוער המשנה של הפועל עירוני צפת, שבשבוע שעבר נשא לאישה את מור אדרי.



כדורסלני הפועל גליל עליון והצוות המקצועי ניצלו יום חמים לפני בוא הגשם, כדי לעשות שייט קייאקים מהנה ומשחרר, לאחר אחד מהאימונים שקיימו.



משחקי הספורטיאדה באילת שלחו נציגות נכבדת מקרב מאמני מחלקת הנוער של הפועל מרום הגליל בכדורגל, לייצג את המועצה במשחקי הקט רגל.



צעדת הגליל – אירוע השיא של “הגליליאדה” משכה אליה מאות מתושבי הגליל העליון, בהם גם יונתן ורטיקובסקי – מאמן השחיה ודובר עמותת הספורט גליל עליון, שהגיע בכוחות מתוגברים עם האישה כנרת והבן רועי.



צח אשנר – מאמן האתלטיקה ורכז הספורט של מתנ”ס מבואות החרמון, שנמנה על מארגני האירוע, נצפה באנרגיה טובה לצידה של מאמנת הכדורסל, מיכל אהרון.



אחיקם שושן – מנכ”ל עמותת הספורט של הגליל עליון, נצפה בפוזיציה טרזנית במהלך האירוע…



יחיעם כהן – מראשי אוהדי עירוני קרית שמונה, הגיח לפריז יחד עם האישה, דנה. תרימו להם לחיים…