כדורסל גברים: כמעט קאמבק בכפר בלום

הפועל גליל עליון חזרה מפיגור גדול, אך נחלה הפסד 82:79 לנס ציונה. צפו במחווה של אוהדי הגליל למאושפזים במחלקת הילדים בבי”ח בצפת.

ערב מאכזב ומתסכל להפועל גליל עליון, שנחלה הפסד ליגה שלישי בארבעה משחקים – והפעם 82:79 במשחק מול עירוני נס ציונה. שחקני הגליל רדפו כל המשחק אחרי נס ציונה, שבשלב מוקדם ברחה ליתרון גדול, הצליחו כבר להתקרב למחיקת היתרון של האורחת, אך לבסוף נכנעו והפסידו.

לפני שנגיע לרשמים מהמשחק, זרקור על מה שקרה לפניו: עם פתיחת המשחק זרקו אוהדי הקבוצה מאות בובות אל פרקט האולם, שכולן הן תרומה לילדים המאושפזים במחלקת הילדים של בית החולים “זיו” בצפת.  צוד בדיחי מראשי חוג האוהדים “הקומץ האדום”: “הקומץ האדום וקבוצת הפועל “נופר” גליל עליון, שמחים לייסד מסורת של תרומה ושיתוף פעולה עם מחלקת הילדים בבית החולים זיו בצפת. כל הבובות ייתרמו על מנת לשמח ילדים המאושפזים במחלקת ילדים בבית החולים. זריקת הבובות היא מסורת מוכרת במגרשי הספורט בעולם והערב הגיעה כאמור אל האולם המיתולוגי בכפר בלום”.  בדיחי הוסיף: “אנו רוצים להודות במיוחד לסטודיו פנדה, למשפחת קוז’יקרו ולמקס סטוק, על תרומתם להצלחת המיזם. יאללה גליל”.

צפו בהשלכת הבובות לפרקט



ועכשיו למשחק: הפעול גליל עליון עלתה בחמישייה הכוללת את רועי הובר, דיישון בוקר, ג’יילן הדסון, נמרוד לוי ומאליק אבו. ההגנה הגלילית הייתה קיימת למראית עין בלבד ברבע הראשון, מבלי להיכנס לפרטי פרטים, תוצאת הסיום של הרבע מדברת בעד עצמה – 12:27. ברבע השני אמנם נרשם שיפור במשחק ההתקפה, אך משחק ההגנה המשיך להיות נרפה והיתרון של נס ציונה אפילו צמח בתום הרבע השני ועמד על 33:81.

ידע תצוגות טובות יותר. ג’יילן האדסון בניסיון קליעה מחוץ לקשת (צילום: גיל נוימן)



ברבע השלישי של המשחק גליל כבר הצליחה לחזור לתמונת המשחק, שלשות מצוינות שקלעו רועי הובר ונמרוד לוי ודקות טובות של ברייס וושינגטון מתחת לסלים צימקו את יתרונה של נס ציונה ל- 55:61, אך לאחר מכן, שוב שחקני הגליל חזרו לסורם ובתום הרבע השלישי היתרון הנס ציוני עמד על 61:69. ברבע האחרון שוב התעוררות גלילית, ריצת 0:7 צימקה את יתרונה של האורחת ל-78:80 כדקה לסיום המשחק. הדקה האחרונה עברה עם קליעות עונשין משני הצדדים, כ-12 שניות לסיום החטאה של ג’יילן האדסון מחוץ לקשת מנעה שוויון. ברייס וושינגטוו דייק בניסיון אחד משניים מקו העונשין וצימק את היתרון של נס ציונה ל- 79:81. נס ציונה קלעה פעמיים מקו העונשין, נמרוד לוי ניסה בזריקת התאבדות משני שלישים של מגרש לכפות הארכה, אך לשווא. בסיום, ניצחון 78:81 לזכות עירוני נס ציונה, במשחק די שוויני גם מבחינת נתונים סטיסטיים.

רשימת קלעים הפועל גליל עליון: ברייס וושינגטון – 15 נקודות ו-13 ריבאונדים, מאליק אבו – 14 נקודות, רועי הובר ונמרוד לוי – 12 כ”א, ג’יילן האדסון – 10, דיישון בוקר – 9, איתי מושקוביץ – 4, הראל רינסקי – 3. שותף: רון כהן.

זכה לשש דקות משחק. רון כהן (צילום: גיל נוימן)