הגליליאדה ננעלה, להבות הבשן אלופה

האולימפיאדה של הגליל העליון הגיעה לסיומה. זמן לסיכומים ולדירוגים.

שלוש שבתות, 15 יום, 12 ענפי ספורט, מאות משתתפים ומשתתפות, שתי מועצות שמוכיחות שהספורט יוצר חיבורים גם במגרשי החיים. מועצה אזורית הגליל העליון ומועצה אזורית מבואות החרמון המשיכו את המסורת של הגליליאדה ולקחו אותה למקומות חדשים. זה התחיל בבריכה במבואות חרמון ב-15 לאוקטובר והסתיים הכי צמוד שאפשר בצעדת הגליל ב-29 לאוקטובר.

בין הבריכה לצעדה, בתוך השבועיים האלו נהנו תושבי הגליל גם מאליפות פטאנק מרגשת באילת השחר, אליפות כדורגל באילת השחר, אליפות משיכות חבל באילת השחר, כדורשת ביסוד המעלה, כדורסל 3X3 בכפר בלום, טניס שולחן בדפנה, ברידג’ במבואות חרמון מרוץ ביג בקריית שמונה, אליפות טניס בקריית שמונה ואליפות כדורעף 3X3 ביפתח.



כל אליפות עולם ומלואו, כל אליפות והדרמות שלה, המהפכים, דמעות ההפסד, וזעקות השבר ומולן דמעות השמחה וקריאות הניצחון. בסופו של יום, כולנו ניצחנו, כולנו בחרנו בספורט ויצאנו מהכורסה. ניפגשנו, צחקנו, התמודדנו וחזרנו הביתה עייפים ובעיקר מרוצים.

דרמה גדולה התחוללה בספירת המשתתפים בצעדת הגליל. החברה מקיבוץ עמיר, שמרו כוחות לסוף הגליליאדה, נהרו לצעדה בהמוניהם והיו מרחק משתתפת אחת או גבר אחד בן 60+ מלסגור פער של לא פחות מ-55 נקודות גליליאדה ביום המכריע ולחולל סנסציה חסרת תקדים.

אבל בשורה התחתונה, להבות הבשן שלקחו את ההובלה עם הזכיה במשיכות חבל ביום שישי ה-21/10, שמונה ימים לפני המעמד האחרון, הצליחו לעמוד במשימה ולקחו את הקופה הגדולה!

קבלו את חמשת הישובים עם התוצאות הטובות ביותר במשחקי הגליליאדה 2022:

1) להבות הבשן – 119 נקודות.

2) עמיר –  117 נקודות

3) שדה נחמיה – 83 נקודות

4) מחניים 70 – נקודות

5) דפנה 62 – נקודות

להבות הבשן זכו בפרס כספי של 2,500 ₪ לקניית ציוד ספורט. הענקת צלחת האליפות תתואם מול מנהל הקהילה.

עמיר ושדה נחמיה זכו ב 1,000 ₪ לקניית ציוד ספורט.

הנציגים של האלופה מלהבות הבשן באליפות השחייה, שלומי פילו (משמאל) וטלי קנטר (מימין)

למי תודה ולמי ברכה?

אליפות שחיה – ליונתן ורטיקובסקי על ארגון וניהול תחרות למופת – ככה קופצים למים!

אליפות פטאנק – לאברהם הרדוף האגדי ולסיגלית בר על ארגון מקסים באווירה הפסטורלית של איילת השחר.

אליפות כדורגל – לאלעד חיגר ויאיר ברקוביץ על השיפוט, לאור צפרוני על התמיכה הלוגיסטית.

אליפות משיכות חבל – לאור צפרוני על התמיכה הלוגיסטית.

כדורשת – לחדווה נחמיה על ארגון התחרות, לצפריר ענבר ולבני קלמן על השיפוט.

כדורסל 3X3 – ליובל דהן, איתי אברהמס, טל עטיה ושני גלזר על השיפוט, לאור קנטור על התמיכה הלוגיסטית.

טניס שולחן – לשחר גלעד על ארגון וניהול התחרות.

ברידג’ – לעופר רז על ארגון וניהול התחרות.

טניס – לליאור שפירא על הארגון וניהול התחרות.

כדורעף – ליובל פרץ, רואי גור, אורן הוד ואורן איילון על הארגון והתפעול, לקיבוץ יפתח ולאתי סוויסה על האירוח המקסים והדוכנים הנהדרים.

צעדת הגליל – לדפנה אברהמס, שעזרה בכל הנדרש והייתה בכל מקום על המגרש, לאגף הביטחון של המועצה האזורית הגליל העליון- דותן רוכמן, מוטי שגב וברק גולן, לגרשון שרון וקולחי גליל עליון על מיקומי השתייה לאורך הדרך, לאביעד דינור וצוות החינוך על המחצלות, למתנדבים המתמידים בראשות ויויאן הירש, לאורלי מאסטרו על עמדת המודעות לסרטן השד, לטל עטיה וקבוצת הנערים שלו, שלקחו על עצמם את הרישום וגם היו המאספים של הצעדה – יובל ברק  ודניאל דהדי שעזרו בתפעול, לגלעד דרומי מאולם הפיס על התפעול הלוגיסטי. לאורי רובין על אימון הצ’י קונג ואריאל ראש על אימון הקיק-בוקס.

תודה ענקית ליאיר שיינברג, ואיתי גונאל שדחפו את האנשים לפעילות לאורך כל האליפות, למור מרגלית על השיווק והמיתוג, ולאור קנטור על הכנת הכרזות הנהדרות.

תודה שבחרתם לעשות ספורט, צוות הספורט המשותף של המועצה האזורית הגליל העליון והמועצה האזורית מבואות החרמון. כולנו גליל!