פלאשים בגליל: עושים כבוד לאהבה

כדורגלן העבר האגדי שזכה להוקרה, האוהד שחצה את המדינה בשביל קבוצתו, אלה ועוד בפינת הפלאשים שלנו.

תמונת השבוע: ראשון בבוקר, מחצבות כפר גלעדי: סיני ניר – האוהד מספר 1 של הפועל גליל עליון, בודק את תקינות התוף, טרם המסע האישי שכלל נסיעה באוטובוס, רכבת ומטוס, כדי להגיע לפנות ערב לאילת ולתמוך בקבוצה האהובה שלו.



חנניה פחימה – גדול שחקני השדה של העיר קרית שמונה, זכה להוקרה לפני משחקה של עירוני קרית שמונה מול מכבי חיפה. הבן, אסף, כדורגלן תותח בפני עצמו, לא החמיץ “סלפי” עם הכוכב הגדול של המשפחה.



עוד באותו משחק נצפה ביציע אוהדי עירוני קרית שמונה ראש העיר, אביחי שטרן, לצידם של אוהדי הקבוצה ובראשם חברי ארגון ה- blue lions, ניקיטה טימופטייב ויחיעם כהן.



אפרופו השילוב שבין קרית שמונה למכבי חיפה, כמה ימים קודם לכן, סוכן השחקנים אריאל בוזורגי חגג את ברית המילה של בנו. בין אבא אריאל לדוד אלון, שמאמן בימים אלה את חלוצי מחלקת הנוער, נצפה המיוצג הלוהט של אבא אריאל – צ’רון שרי, קשרה המדהים של מכבי חיפה.



במעבר חד לספרד, שם רוכב האופניים הבינלאומי, נדב רייסברג מקיבוץ דפנה, לא מחמיץ בין ימי האימונים זמן איכות עם הטבע המקומי.



יהונתן אוחנה מקיבוץ הגושרים, בעבר כדורגלן מבטיח בקבוצות הילדים והנערים של עירוני קרית שמונה, הפגין בשבת האחרונה כישורי שיט איכותיים במיוחד בכנרת.



איאד עמאשה – רוקח מדופלם וכח איכותי בקבוצת ריצה גליל עליון, נהנה מסופ”ש משפחתי אי שם בת”א.



מפגש פסגה של כדורסלניות הליגה הלאומית: ענבר לברון שלנו, הנציגה של קיבוץ חולתה בהפועל כפר סבא, נצפתה לצידן של טלי בן ישי ושתי שחקניות עם עבר גלילי קצר – שני פרידמן וטל אנקונה.



ירדן עזרן-הורביץ, מאמנת הכושר המדהימה, בת הגולן שחיה באושר בגליל לצידו של סהר, עם תמונה הריונית ראשונה. איזה כיף.



בקבוצת הנשים של מועדון רוגבי גליל עליון יודעים ויודעות להגיד תודה לכל התומכים והתומכות, שאפשרו את יציאת הקבוצה למחנה אימונים בגאורגיה. בתחילת השבוע ראש המועצה האזורית הגליל העליון, גיורא זלץ, זכה לחולצת הוקרה מידיהם של המאמנת – נעמה בדיחי, ומנהל המועדון – יניב גרטי.