כדורגל: שישי בק”ש ובצפת, שבת בק”ש ובכפר בלום

הרבה משחקים במגרשי האזור בהשתתפות הקבוצות הצעירות. כל מה שצריך לדעת לקראת משחקי מחלקת הנוער, בכתבה זו.

סופ”ש של כדורגל בגזרת מחלקות הנוער מעבר לפינה, כמו תמיד אנו כאן כדי לעשות סדר בעניינים. סופ”ש הקרוב מזמן לנו מזג אוויר אידיאלי לכדורגל, הזדמנות מצוינת לראות ולעודד את דור העתיד מקרוב. ביום שישי שלושה משחקים בצפת ושניים בקרית שמונה. בשבת שני משחקים בכפר בלום וארבעה משחקים בקרית שמונה. המגרשים איכותיים, הטריבונות נוחות, הכניסה חופשית – אז בואו בהמוניכם. בכתבה הבאה פוקוס על כל המשחקים – כולל אלה שישוחקו הרחק מהגליל העליון והגולן. מתחילים בסקירה.

משחקי יום שישי

משחקים במגרש בצפת: בשעה 10:30 קבוצת ילדים ב’ של הפועל גליל עליון תארח את הפועל משגב. בשעה 12:00 קבוצת טרום א’ תארח את בני מראר. בשעה 13:30 קבוצת נערים ב’ של הפועל עירוני צפת תקווה לזכות בנקודות ראשונות במשחק מול בני דיר חנא, שגם לה מאזן נטול נקודות.

משחקים במגרש הסינטטי בקרית שמונה: בשעה 15:00 קבוצת ילדים ג’ של עירוני קרית שמונה תארח את הפועל מטה אשר. בשעה 16:45 קבוצת ילדים ג’ של בני ממב”ע תפגוש את הפועל עראבה.

10:20, נחף: קבוצת ילדים א’ של מ.ק קצרין גולן, שניצחה 0:2 את צעירי כפר כנא ביום רביעי, תקווה להמשיך על מסלול הניצחונות גם במשחק החוץ מול הפועל עראבה.

12:30, איכסאל: קבוצת הנוער של בני ממב”ע תתארח אצל מוליכת הטבלה, מכבי אחי איכסאל, שמקדימה אותה ב-5 נקודות.

מארחים בצפת. קבוצת ילדים ב’ של הפועל גליל עליון



12:30, עתלית: קבוצת ילדים א’ של מ.כ גליל גולן תתארח אצל מכבי עתלית.

13:00, ראמה: קבוצת ילדים ב’ של מ.ק קצרין, שהפסידה ביום רביעי 4:2 להפועל מרום הגליל, תקווה לשוב מהמשחק מול מ.ס ראמה עם ניצחון.

13:30, תרשיחא: קבוצת נערים ג’ של הפועל מרום הגליל, מוליכת טבלת צפון 1, תתארח למשחק מאתגר אצל הפועל תרשיחא – שאותה היא מקדימה בנקודה אחת.

16:00, כפר כנא: קבוצת ילדים א’ של בני ממב”ע תתארח אצל צעירי כפר כנא.

יישארו בפסגה? קבוצת נערים ג’ של הפועל מרום הגליל



משחקי השבת – עירוני קרית שמונה

משחקים במגרש הסינטטי בקרית שמונה: בשעה 11:00 קבוצת נערים א’, שמוליכה את טבלת ארצית צפון, תארח את מכבי אחי נצרת – שמדורגת במקום ה-10 בטבלה. בשעה 13:45 קבוצת נערים ג’, שנהנית ממאזן מושלם בטבלת מחוז חוף, תארח את בית”ר חיפה ממרכז הטבלה. בשעה 15:45 קבוצת ילדים א’ תארח את הפועל נוף הגליל. בשעה 17:45 קבוצת ילדים ג’ 2 תארח את צעירי שעב.

12:45, כפר סמיע: קבוצת טרום א’ תתארח אצל איחוד כפר סמיע.

15:45, האצטדיון בחדרה: קבוצת הנוער, שמקדימה רק בזכות יחס שערים את הקו האדום, תתארח אצל קבוצת הצמרת של הפועל חדרה – שמקדימה אותה ב-8 נקודות ורחוקה רק 3 נקודות מפסגת הטבלה.

רוצים להישאר מושלמים. קבוצת נערים א’ והמאמן אדריאן רוצ’ט



משחקי השבת – מחלקות נוער נוספות

הצגה כפולה בכפר בלום (מ.כ גליל גולן): בשעה 09:30 קבוצת טרום א’ תארח את הפועל כאוכב. בשעה 11:30 קבוצת ילדים ב’ תארח את הפועל כרמיאל.

11:00, כפר סמיע: קבוצת ילדים ג’ של מ.כ גליל גולן תתארח אצל איחוד כפר סמיע.

13:45, נהריה: קבוצת נערים ב’ של בני ממב”ע תתארח אצל מ.כ מעיליא, משחק בין שתי קבוצות שהפסידו בכל משחקיהן למעט משחק אחד. ממב”ע מקווה אחרי הניצחון על צפת לניצחון נוסף.

מארחים את כרמיאל. קבוצת ילדים ב’ של מ.כ גליל גולן