כדורסל גברים: עמיאל וצ’צ’ה מגיעים

הפועל גליל עליון תארח את באמברג הגרמנית, שמודרכת ע”י אורן עמיאל ובשורותיה משחק גבי צ’אצ’שוילי – שנתן התייחסות קצרה לקראת המשחק.

*. כל התמונות צולמו ע”י גיל נוימן

שבוע לאחר הניצחון בקוסבו במסגרת המחזור הראשון של שלב הבתים של היורופקאפ, שלושה ימים אחרי הניצחון הראשון בזירה המקומית, הפועל גליל עליון תארח בשעה 17:30 את באמברג הגרמנית – שניצחה בשבוע שעבר 85:89 את קמניץ הגרמנית גם היא. באמברג מודרכת ע”י אורן עמיאל – בן קיבוץ להבות הבשן, רכז עבר ולוחם גדול בשורות הפועל גליל עליון, שאימן גם את הקבוצה הבוגרת וגם קבוצות במחלקה. עם באמברג מגיע גם גבי צ’אצ’שוילי – סנטר הגליל בשתי העונות הקודמות, שהיה שותף מרכזי להעפלה לליגת העל ולהתבססות בה. שחקן נוסף עם עבר ישראלי בשורות באבמרג הוא הרכז אמיר בל, ששיחק בשתי העונות הקודמות בהפועל באר שבע ובמשחק היורופקאפ בשבוע שעבר קלע 2 נקודות וקטף 5 ריבאונדים.

גם הפעם ישימו את החברות בצד. אורן עמיאל בביקור הקודם בכפר בלום כמאמן הפועל ירושלים (צילום: פושקו)



באמברג מגיעה למשחק היום, אחרי שנחלה שלושה הפסדים בשלושה משחקי ליגה. אורן עמיאל מכיר את מצוין את תפיסת המשחק של הצוות המקצועי של הגליל, בראשות ברק פלג ואבישי גורדון, חבריו משכבר הימים. שחקן המפתח שלה בקו הקדמי הוא הפאוור פורוורד כריסטיאן ספלנגדר – שקלע 24 נקודות וקטף 7 ריבאונדים, מה שלבטח ייצור אתגר גדול לנמרוד לוי ולשחקני הפנים של הגליל, מאליק אבו וברייס וושינגטון. בקו האחורי שחקן המפתח שלה בקו האחורי הוא הגארד ג’סטין פורמן – שקלע בשבוע שעבר 21 נקודות.

צריכים את התמיכה שלכם. שחקני הגליל והצוות המקצועי (צילום: מדיה הפועל גליל עליון)


גבי צ’אצ’שוילי, שבשבוע שעבר קלע 6 נקודות וקטף 5 ריבאונדים, שיתף בתחושותיו לפני המשחק: “מרגש מאוד לחזור לכפר בלום ולראות שוב את האנשים. בסופו של דבר, זה מקום שהוא בית שני עבורי ונתן לי המון. התחלתי דרך חדשה בגרמניה, יש המון דברים שונים שם בכל ההיבטים, לאט לאט אני מתרגל יותר ויותר ומתאקלם שם. כבר לקחתי הרבה דברים איתי בתקופת זמן קצרה. אני בטוח שיהיה משחק חזק, אגרסיבי ומהנה לצפייה. מעבר לזה מה שיהיה יהיה אני לא באמת יודע למה לצפות”.

אפשרויות הצפייה במשחק: רכישת כרטיסים אינטרנטית באתר איוונטר או צפייה בטלויזיה בשידור הישיר בערוץ 56, החל מהשעה 17:20. 

ייתן תצוגו כמו זה ששומר עליו בתמונה? גבי צ’אצ’שוילי במאצ’ אפ מול רומן סורקין (צילום: גיל נוימן)