פלאשים בגליל: סוכות מסביב לעולם

אגדת כדורסל עולמית, שוער עבר ונשיא עם עתיד, אלה ועוד התקבצו לפינת הפלאשים שלנו.

תמונת השבוע: עילי חיות – ספורטאי העל והאדם מעורר ההשראה העצומה, נסע לעודד את המשפחה מרמת כורזים, שכבשה את המסלול ביג טיים.



דרור ביטון –
מיקירי הפינה מזה שנים, השוער המפורסם מקרית שמונה, הוא אוהד מושבע של מכבי חיפה – שגם טס איתה למשחקי ליגת האלופות בחו”ל. בשבוע שעבר, לפני המשחק מול יובנטוס באצטדיון סמי עופר בחיפה, גם נשיא המועדון הירוק, יענקל’ה שחר, לא יכול היה להישאר אדיש לנוכחותו של ביטון והצטרף ל”סלפי” שבישר את הבאות.



רז גל – סוכן הכדורסלנים המהולל מקיבוץ עמיר, ממשיך במסעותיו בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות ונראה כי לקראת חזרתה של הליגה האזורית, הוא בוחן אפשרויות שוברות שוויון לחיזוק הקבוצה – שון קמפ, אגדת העבר, יכול להעיד על כך…



אחד מהזוגות שכובשים את הפינה כל פעם מחדש, שוב עושה זאת: סהר הורביץ – מאמן אומנויות הלחימה המהולל והאישה שאיתו, ירדן, מאמנת כושר תותחית על חלל, דואגים לתחזק זוגיות בריאה ואוהבת גם בחגים.



גל לוסקי – מאוהדיה המושבעים של קבוצת הנשים של הפועל גליל עליון בכדורסל, מנצל את הפגרה הארוכה לטיולים בדרום אמריקה.



מאמן הכדורגל אלון אלוק – אגדת העבר של הפועל קרית שמונה, קיבל את חג הסוכות בחיוך גדול, בכניסה לסוכה המשפחתית.



ענבר יזרעאלי – הסטייליסטית של הצפון והאוהדת המושבעת של הפועל גליל עליון, כיבדה בנוכחותה את פריז, בירת צרפת, כדי להגיע לעונת הכדורסל החדשה באנרגיות שיא.



שופט הכדורסל אלדד דיניסמן, שהוא גם אוהד מושבע של קבוצות הכדורסל של הפועל גליל עליון, הסתקרן נוכח פתיחת הכפר רג’ר למבקרים ישראלים והגיע להתרשם מקרוב.



הכדורגלן עדי אלישע – מורה לחינוך גופני ומנהל פרויקט “שער שוויון” בגליל העליון, נסע לבדוק אופציות בקבוצות הלונדוניות. צ’לסי או ארסנל? את זה נדע בהמשך…



זוהר לבקוביץ’ – נשיא הכבוד של קבוצת הכדורסל של הפועל גליל עליון, חגג ביום ראשון את הניצחון הדרמטי על הפועל באר שבע, בחיק המשפחה אי שם באי כרתים שביוון.