פלאשים בגליל: חוזרים בגדול

אחרי פגרה ארוכה, פינת הפלאשים חוזרת בכל הכח.

תמונת השבוע: עילי חיות מכורזים, שהפך בעל כורחו לטניסאי ושחיין פראלימפי, לאחר שנפצע במהלך טקס חניכה ליחידת מגל”ן, ממשיך לעורר השראה. הפעם היה זה לא אחר מאשר טניסאי העל נובאק ג’וקוביץ’, שהרשים בביצועיו בטורניר ת”א ולא הסתיר את התרגשותו מהמפגש עם עילי חיות המדהים.



הכדורגלן דניאל טוויזר, בן המושב בני יהודה, שמשחק העונה במדי הפועל נוף הגליל, קיבל את החג בחיוך בהרכב משפחתי מורחב, יחד עם האישה והבן הפעוט, שהצטרף למשפחה לפני מספר חודשים.



יחיעם כהן – מהמושבעים שבאוהדי עירוני קרית שמונה, קיבל את החג בשמחה גדולה עם האישה דנה והשבט המשפחתי שהתרחב גם הוא לאחרונה.



רגע לפני כניסת השנה החדשה, ערך הדור הצעיר והמוכשר של מועדון טריאתלון גליל עליון אימון ריצה אינטנסיבי, אימון שחייה בבריכה בכפר בלום. בסיום, זכו כולם לתפוח בדבש ולברכה לרגל החג מהצוות המקצועי בראשות יואב ביטון.



חננאל אברהם – כדורגלן הפועל עירוני צפת, “דפק הופעה” לקראת השנה החדשה.



דרור ביטון – השוער האגדי מקרית שמונה, שמחלים מניתוח, קיבל יחד עם האישה זיווה וילדיהם את השנה החדשה באנרגית שיא.

עוד משפחה מאושרת, שחזרה להיות “משלנו” העונה היא משפחת גזל, בראשותו של רביד – עוזר מאמן עירוני קרית שמונה, שקיבל בחיוך את השנה החדשה יחד עם האישה דנה וילדיהם.



ענבר יזרעאלי – האוהדת המושבעת של הפועל גליל עליון, קיבלה את השנה החדשה ברכיבת אופניים ברחבי ברלין.



וזה כבר אחרי החג:  את משחק גביע הווינר בין מכבי ת”א להפועל חולון האלופה, כיבדו בנוכחותם באולם בחדרה עשרות כדורסלנים צעירים מקבוצות הכדורסל של הגליל והגולן.שישי בצוהריים, האצטדיון בצפת: מכבי אבו סנאן מארחת את בני מראר. אורח כבוד ביציע – השוער הצפתי האגדי, אבי לוי, שיחגוג בחודש הבא 54 להיווסדו (צילום: מאיר ינקו).

ואלה הנציגים שלנו בעלי העבר במחלקת הנוער של הגליל, שהם מה שנקרא “אנשי העולם הגדול”, מימין לשמאל: עדי נגלי, איתמר אלפרט ורז גל, שעשו פגישת מחזור גלילית בסיאטל.