כדורגל: אוהדי קרית שמונה נקראים לדגל

ארגון ה- Blue lions הוציאה הודעה הקוראת לקהל לתרום כספים לרכישת אביזרי עידוד

על אף פתיחת העונה המאכזבת, ארגון אוהדי עירוני קרית שמונה ה- Blue lions לא מאבדים תקווה. היום הוציאו ראשי הארגון הודעה רשמית והודעת תפוצה לאוהדים, בבקשה להתעלות ולהירתם להצלחת הקבוצה.
להלן תוכן המכתב, שהפיץ ניקיטה טימופייב, מראשי הארגון:

אני פונה אלייכם באופן אישי. אני קורא את חלק מהתגובות שלכם שאתם רושמים לי בפרטי, התגובות בעמוד הרשמי של המועדון. לא אשקר ולא אסתיר, אני גם לא מרוצה מהרבה החלטות שנעשו העונה הזאת וזה המנצח על התזמורת – המינוי של קורצקי, אבל אין לנו ברירה – אלא להמשיך לתמוך את הקבוצה שגרמה לנו להרבה ימים יפים ותקופות יפות . מאמנים, שחקנים ,הנהלה – כולם באים והולכים. שני דברים היחידים שלא מתחלפים זה אנחנו ווהאפסנאי של הקבוצה. בואו לא ניתן ששום דבר לא ישבור אותנו.

מפגן עוצמה של אוהדי קרית שמונה

אנו בארגון האוהדים משקיעים זמן רב וכסף רב מכיסנו, אנו מגייסים תרומות בשביל ציוד עידוד להמשך העונה – בפרט למשחק בית הקרוב (מול אשדוד) משחק זה ישקף לנו איפה אנו נהיה העונה.
מבקשים ממכם את השיתוף פעולה שלכם בכל דבר קטן יעזור לארגון כל שקל, כל יד בלעזור לארגן את התפוראה , וכמובן שכל גרון יוסיף מאוד. בואו להיות חלק משינוי ביציע.

לאחר משחק בית האחרון נפתח לנו התיאבון, אנו רוצים לארגן תפאורה גדולה מול אשדוד ביום שני משחק מאוד קשוב משחק על 6 נקודות. חייבים את כולם שיעזרו כל שקל חשוב תעבירו לכמה שיותר אנשים. לתרומה הקליקו כאן

אוהדים עם נשמה. ניקיטה טימופייב (מימין) ויחיעם כהן – ראשי ארגון האוהדים