טריאתלון: 3 מדליות לספורטאי הגליל העליון בטריאתלון נס ציונה

ספורטאי הגליל העליון חזרו מטריאתלון נס ציונה עם 3 מדליות והמון כבוד וגאווה. עלמה שיינפלד ממשיכה לככב במעמד הפודיום עם מדליית הארד. נטע תיבון ומאיה לונטל מצטרפות גם הן עם מדליות הכסף. יואב ביטון: “הספורטאים עמדו בציפיות שהצבנו להם.”

במחלקת הטריאתלון פתחו את עונת התחרויות בסערה. לאחר תחרויות ראשונות בהן המטרה הייתה להוריד את החלודה ולחזור לתלם, הגיעה בשבת האחרונה תחרות רצינית – טריאתלון נס ציונה.

התחרות בנס ציונה הייתה תחרות מטרה חשובה מאוד בגילאי הילדים ונוער. בתחרות השתתפו מעל ל – 400 ספורטאים וספורטאיות מכל אגודות הטריאתלון בארץ. התחרות בנס ציונה, מאורגנת להפליא ויש בה את התנאים הטובים ביותר להתחרות ולקבל אינדיקציה לגבי כושר הספורטאים והספורטאיות לקראת אליפות המדינה שתתקיים בעוד כחודשיים באילת.

נטע תיבון, בת ה- 8 זכתה במקום השני בקטגוריית גילה עם הישגים מדהימים.

עלמה שיינפלד, בת ה- 9 הגיעה למקום השלישי ואספה מדלייה נוספת לרזומה.

מאיה לונטל בת ה- 10 הגיעה למקום השני וזכתה במדליית הכסף היוקרתית.

שלושת המדליסטיות לצד יואב ביטון וסתיו גיגי

אריאל שיינפלד, בת ה- 11 הגיעה למקום הרביעי והמכובד לאחר תחרות פנטסטית עם החלפות נהדרות בין הענפים.

בנוסף אליהן, עוד 13 ספורטאים וספורטאיות שהציגו יכולות מרשימות במיוחד.

עלמה שיינפלד – רושמת פודיום נוסף

“הספורטאים עמדו בציפיות שהצבנו להם” סיכם בהתלהבות יואב ביטון, המאמן הראשי בגליל. “כולם הכניסו לתחרות המון נחישות ולחימה תחרותית. אף אחד לא וויתר לשנייה, גם כשהיה קשה וכולם עמדו ביעדים האישיים שהצבנו להם. בהחלט היה ניכר לראות בתחרות את רוח הלחימה ואני שמח על כך. עד לאליפות המדינה יש לנו עוד שלוש תחרויות ואני בטוח שכולם ימשיכו לעבוד קשה בשביל לעמוד במטרות שלהם.”

ספורטאי הגליל העליון – מחויכים לאחר התחרות