כדורגל: מרשימים בטקסים, מאכזבים במגרש

טקס ההוקרה ליצחק בוזורגי הוא הדבר היחיד, שעירוני קרית שמונה יכולה לקחת מהמשחק מול הפועל חיפה – שהסתיים בתוצאת שוויון 1:1.

עירוני קרית שמונה ממשיכה לדשדש. תוצאת תיקו רביעית בשישה משחקים, שוב פעם 1:1, הפעם מול הפועל חיפה – קבוצה מדשדשת בפני עצמה, שגם היא כמו קרית שמונה לא ניצחה ממחזור הפתיחה. גולת הכותרת מבחינת קרית שמונה הייתה הדחתו מהסגל של הקשר רועי קהת, לאחר עימות עם המאמן מנחם קורצקי במהלך השבוע. על המגרש היה משחק אנמי, שאין הרבה סיבות להרחיב על מה שהיה בו, שכן שתי הקבוצות הציגו יכולת בינונית ואפילו רדודה, לא העניקו לקהל האוהדים פרקים נרחבים של כדורגל איכותי. בדקה ה-17 הקבוצה האורחת עלתה ליתרון, לאחר שבעיטה של חנן ממן נהדפה בצורה לא מוצלחת ע”י דז’וגאס ברטקוש לעברו של אלון תורג’מן, החלוץ האורח, שעט על הריבאונד ובעט מקרוב לרשת וקבע יתרון 0:1 לזכות הפועל חיפה. בדקה ה-59 של המשחק חילופי דחיפות בין שחקני הקבוצות גרמו להפסקה קצרה של המשחק. בדקה ה-84 קרית שמונה זכתה למתנה, בדמות נגיעת יד ברחבה של הבלם האורח, לועאי טהא. עאיד חבשי דייק מהנקודה הלבנה וקבע שוויון 1:1. אותו חבשי הורחק בשלהי תוספת הזמן בכרטיס צהוב שני והמשחק הסתיים בעוד תוצאת תיקו מאכזבת.

כבש והורחק. עאיד חבשי, בלם עירוני קרית שמונה (צילום: שלומי גבאי)



הדבר הגדול שקשור למשחק, שבאמת שווה זרקור, הרחבה ופרגון להנהלת עירוני קרית שמונה הוא טקס ההוקרה שערכה לפני המשחק ליצחק בוזורגי, כדורגלן ומאמן העבר של כל קבוצות הבוגרים של העיר קרית שמונה, ששיחק בשנות ה-80 גם בהפועל חיפה כמגן שמאלי ועלה עמה לליגת העל. בוזורגי, ששיחק גם בהפועל עכו והפועל טבריה, עלה למגרש עם נציגות נכבדת מהשבט, שכללה גם את האישה טובה, שלושה מארבעת בניו הקשורים לעולם הכדורגל: אריאל, אלון וישי ונציגות מקרב הנכדים. בוזורגי זכה למחיאות כפיים ממושכות מקהל האוהדים של שתי הקבוצות, רבים מהם זוכרים לו ימים יפים במדי קבוצתם האהודה. שאפו גדול להנהלת עירוני קרית שמונה על היוזמה המבורכת להוקיר את שחקני העבר של המועדון, כי בסופו של דבר, עם כל הכבוד לקדמה – אין זכות קיום לאף קבוצה ועל אחת כמה וכמה קבוצת פריפריה, שאינה זוכרת את עברה. סרטון מהטקס בעמוד הפייסבוק שלנו. 

יצחק בוזורגי זוכה לחולצה ממוסגרת מהמנכ”ל, יוסי אדרי
משפחת בוזורגי לפני העליה לכר הדשא