כדורגל: צפת יוצאת לעכו, ממב”ע יוצאת לכאבול

צפת תשחק כבר הערב, ממב”ע בצוהרי שישי. זרקור לעבר המשחקים, בכתבה זו.

סופ”ש של כדורגל בליגה ב’ יוצא לדרך, כמו תמיד אנו כאן כדי להפנות זרקור לעבר משחקי הנציגות שלנו במחוז צפון א’ בליגה ב’ – בני ממב”ע והפועל עירוני צפת. צפת שוב תשחק בערב יום חמישי, בעוד שממב”ע תשחק הפעם בצוהרי יום שישי.

הפועל עירוני צפת תתארח הערב (חמישי), בשעה 19:30, באצטדיון המרשים בעכו אצל קבוצת אחי עכו. צפת פתחה את העונה עם ניצחון ביתי על אחווה שעב, אך נחלה שני הפסדים לאחר מכן. צפת סובלת מסגל קצר והיא פוגשת קבוצה, שצברה 7 נקודות בשלושת המחזורים הראשונים, בהם כבשה בממוצע שני שערים. האתגר הגדול של צפת יהיה להצר את צעדיו של וויאם מוסא, שכבש ארבעה שערים מהשישה שכבשה עכו.

יעצרו את רצף ההפסדים? שחקני הפועל עירוני צפת לצד רה”ע, שוקי אוחנה (צילום: מאיר ינקו – חדש בגליל)



בני ממב”ע, שמאזנה עומד על שתי נקודות בשלושה מחזורים, תתארח מחר (שישי), בשעה 14:30 אצל בני כאבול, שגם לה מאזן זהה וכמו ממב”ע – גם היא כבשה עד כה שני שערים, אך ספגה ארבעה שערים – מחצית מסך השערים שממב”ע ספגה. הקבוצה של וויאם עמאשה נראתה טוב בפרקים מהמשחק בכפר מנדא, לטענתה, החלטות שיפוט השפיעו על התוצאה ומנעו ממנה לזכות בניצחון ראשון. בממב”ע מעודדים מחזרתו של אסעד עמאשה ומאמינים שהציוות שלו עם נאג’י אבו ג’בל יוביל את הקבוצה למסלול הניצחונות. האם זה יקרה במשחק בכאבול? תשובות ביום שישי אחה”צ.

הגיע הזמן לניצחון בכורה. שחקני ממב”ע (צילום: ענאן עמאשה)