כדורסל גברים: לוטן אמסלם הושאל לגליל

פורוורד הפועל ת”א ישחק בעונה הקרובה בהפועל גליל עליון.

הפועל גליל עליון מעבה את הקו הקדמי שלה. במהלך החג הגיעה הנהלת הקבוצה לסיכום עם הפועל ת”א על השאלתו של הפורוורד לוטן אמסלם (21), שגדל במחלקת הנוער של הפועל ת”א ושיחק בשלוש העונות האחרונות בקבוצת הבוגרים. אמסלם משלים את תמונת הסגל לעונת 22/23. צירופו נעשה במטרה להעמיק את הקו הקדמי של הקבוצה לקראת הלו”ז העמוס של הקבוצה שתשחק בליגת העל וביורופקאפ. לוטן אמסלם הוא בנו של סנטר העבר, שמעון אמסלם, סמל גדול של המועדון האדום מת”א, שבשנים האחרונות משמש כפרשן כדורסל בערוץ הספורט.

לוטן אמסלם שותף בעונה שעברה ב-24 משחקים במדי הפועל ת”א, בהם קלע 73 נקודות. משחק השיא שלו היה במחזור החמישי מול הפועל גליל עליון, שחוללה מהפך אדיר וניצחה 97:99. במשחק זה אמסלם קלע 11 נקודות. ניתן להיזכר באותה תצוגה בסרטון שבתחתית הכתבה.

יונתן אלון, המנהל המקצועי של הפועל גליל עליון מסר: “אנחנו שמחים שלוטן מצטרף אלינו ושאנחנו ממשיכים להוכיח את עצמנו כבית הטוב ביותר לישראלים שרוצים להתפתח כשחקנים. לוטן יוסיף לנו קשיחות, אתלטיות ועומק לסגל, לקראת ההשתלבות בליגה ובמסגרת האירופית. תודה למועדון הפועל תל אביב על שיתוף הפעולה הג׳נטלמני.”

לוטן אמסלם בתצוגת כדורסל מרשימה במשחק מול הפועל גליל עליון (צילום: ערוץ הספורט וערוץ היוטיוב של מנהלת ליגת העל)