טריאתלון: ספורטאי הגליל העליון כבשו את נתניה

ביום שישי האחרון ספורטאי הנוער של מחלקת הטריאתלון כיכבו בטריאתלון נתניה היוקרתי. הייתה נציגות לא ענקית, אך מאוד איכותית. עוז לוטטי, בוגר המחלקה כיכב על הפודיום עם מדליית הזהב.

במחלקת הטריאתלון חזרו להתחרות גם בגילאי הנוער, לאחר כמה חודשים של אימונים אינטנסיביים. ביום שישי האחרון השתתפו ספורטאי הנוער בטריאתלון נתניה, תחרות גדולה ויוקרתית שאיתה נכנסו הספורטאים והספורטאיות למחזור האחרון של השנה לקראת אליפות המדינה באילת.

במהלך חודשי הקיץ לא מתקיימות תחרויות טריאתלון, עקב עומסי חום בעיקר ויצא לספורטאים ולספורטאיות כמה חודשים להתאמן ולא להתחרות. התחרות בנתניה הכניסה את המשתתפים טוב חזרה לתלם התחרויות והצוות המקצועי מרוצה מהתוצאות. בצוות המקצועי מרוצים מתוצאות התחרות. ספורטאי הנוער יכלו ‘להסיר חלודה’ עם תחרות רצינית לאחר תקופה של אימונים אינטנסיביים. העובדה שאין ים קרוב וזמין מקשה על ההכנה, אך צוות המאמנים ידע להכין את הספורטאים כמו שצריך.

יואב ביטון – המנהל המקצועי של המועדון, יחד עם שלושה מחברי קבוצת הנוער

עוז לוטטי, בוגר מחלקת הטריאתלון של עמותת הספורט כיכב במקום הראשון על הפודיום כשהוא קוטף את מדליית הזהב במקצה הספרינט לקטגוריית גילו: 25-29.

שחר עוקאשי בלט בתחרותו הראשונה עם הישגים מרשימים ובנוסף אליהם ניצן ודעי ואור סלע. התחרות הבאה ספורטאי הטריאתלון היא טריאתלון נס ציונה, שתתקיים בראשון לאוקטובר והיא תהווה תחרות בקרה, בעיקר לגילאים הצעירים

כבש את הפודיום. עוז לוטטי