כדורגל: קורצקי פוגש את ה”אקסית”

עירוני קרית שמונה תתארח הערב אצל הפועל חדרה, “האקסית” של מנחם קורצקי, מאמן קרית שמונה.

המחזור החמישי בליגת העל יצא אתמול לדרך. עירוני קרית שמונה, שמאז המחזור הראשון לא טעמה טעמו של ניצחון, תתארח בשעה 19:00, באצטדיון בנתניה, למשחק ליגה מול הפועל חדרה, שמאזנה זהה לזה של קרית שמונה ועומד על 5 נקודות. הפיקנטריה הגדולה סביב המשחק מגיעה מהקווים: מנחם קורצקי, מאמן קרית שמונה, יפגוש את קבוצתו בעונה וחצי הקודמת. גם לדוד בובליל, מאמן הכושר של קרית שמונה, יהיה זה מפגש פיקנטי מול הקבוצה שבה עבד משך חמש עונות. מהצד השני, לנמרוד קוסטיקה – עוזרו של אסף נמני, מאמן חדרה, יהיה זה מפגש מול הקבוצה שבה שימש כעוזרו משך עונה אחת של קובי רפואה.

פוגש את ה”אקסית”. מנחם קורצקי, מאמן קרית שמונה (צילום: שלומי גבאי)



עירוני קרית שמונה תתייצב למשחק עם סגל מלא. ייתכן שהקשר עדי תמיר יזכה לערוך הופעת בכורה. קרית שמונה תצטרך את החלק הקדמי יותר חד מאשר במשחקים הקודמים – רועי קהת, מוחמד שאקר ואיתמר שבירו יצטרכו להביא יותר מעצמם. בחלק האחורי השוער דז’וגאס ברטקוש והבלם עאיד חבשי ימשיכו להיות שחקני המפתח. אם בפיקנטריה עסקינן, הרי שלנועם כהן, המגן הימני, יהיה זה מפגש מול הקבוצה בה שיחק לפני שתי עונות.

הפועל חדרה תתייצב למשחק עם סגל כמעט מלא. כשלמעט הקשר ניקו אולסק הפצוע, יעמדו כל שחקני הסגל לרשות הצוות המקצועי. שחקני המפתח של חדרה הם השוער המצוין רובי לבקוביץ’, הבלם ג’ונתן סיסה, המגן הימני דיע לבאבידי המהיר והפעלתן, בחלק הקדמי זהו החלוץ סטפן אלפרד.  

יצטרך להיות תחנה אחרונה הערב. עאיד חבשי במשחק הליגה מול חדרה בעונה שעברה (צילום: שלומי גבאי)