כדורגל: מדשדשים אחד-אחד

שוב עירוני קרית שמונה מסיימת משחק בתוצאת 1:1, הפעם מול הפועל חדרה.

*. כל התמונות צולמו ע”י שלומי גבאי. תודתנו נתונה לו

פתיחת עונה מאכזבת לעירוני קרית שמונה. אז אמנם זה לא רע כמו בעונה שעברה, אבל זה גם לא נראה כמשהו שהולך להתפרץ ולנסוק כלפי מעלה. קבוצה פרווה. עירוני קרית שמונה התייצבה הערב באצטדיון בנתניה למשחק חוץ מול הפועל חדרה, כשבמאזנה של כ”א מהקבוצות 5 נקודות כ”א בתום ארבעה מחזורים. קרית שמונה לא ניצחה מאז המחזור הראשון והייתה קרובה לעשות זאת, אך דווקא השוער הליטאי, דז’וגאס ברטקוש, שהביא לקבוצה לא מעט נקודות לאורך השנים, היה זה שמעד הערב וספג שער, שעלה לקבוצה בשתי נקודות, דווקא במשחק שבו מנחם קורצקי פגש את קבוצתו מהעונה וחצי הקודמת ודווקא במשחק שבו הקבוצה האורחת שיחקה כ-25 דקות בעשרה שחקנים.

מאוכזבים ממה שהם רואים. אוהדי קרית שמונה



אחרי מחצית ראשונה מאופסת, שבה הקבוצה המארחת הייתה דומיננטית יותר, אך נתקלה בתצוגת שוערות טובה של ברטקוש, הגיעה לה המחצית השניה שנפתחה עם שער שכבש מוחמד שאקר, שניצל טעות של שחקן מקומי, השתלט על הכדור ובעט לרשת של חדרה והעניק לקרית שמונה יתרון 0:1.

בדקה ה-68 חדרה נותרה בעשרה שחקנים, עבירה אגרסיבית מאחור של סמי בורדאד על יואב הופמייסטר הביא להרחקתו של שחקנה של הקבוצה המארחת.

חמש דקות מאוחר יותר, השמטה אומללה של ברטקוש אפשרה לניב גוטליב, שחקנה המחליף של חדרה, לכבוש ממצב קורץ ולקבע שוויון 1:1.

קרית שמונה לא הצליחה לתרגם את יתרונה המספרי לכיבוש שערים נוספים ובסיום, שוויון 1:1 מאכזב, שלישי בחמישה משחקים.

הרכב עירוני קרית שמונה במשחק (בסוגריים המחליפים): דז’וגאס ברטקוש, נועם כהן, עאיד חבשי, איתי בן שבת, ניר דרורי (זיו מורגן – 51), סמואל בראון (ידין לוגסי – 78) אופיר בנבנישתי (ליאור טימוטי מוזי – 51), אריאל שרצקי (יואב הופמייסטר – 51), רועי קהת, מוחמד שכר, איתמר שבירו (סנין סבאי – 71).

תמונה אחת, שאומרת הכל. דז’וגאס ברטקוש אחרי ספיגת השער