הנוער שמתנדב מכל הלב

3 תלמידי תיכון מהגליל העליון זכו בתעודות הוקרה לאור מעורבתם החברתית הברוכה.

השבוע התקיים במרכז קלור בכפר בלום טקס הענקת תעודות הצטיינות בתחום המעורבות החברתית לשלושה תלמידי תיכון. השנה זכו בתעודה המכובדת נער אחד ושתי נערות: מורן בן סימון מאיילת השחר – תלמידת י”ב בבי”ס ‘הר וגיא’, מתנדבת במד”א פעמיים בשבוע מזה שלוש שנים;, מאיה בהט מאיילת השחר – תלמידת י”ב בבי”ס ‘עמק החולה’, מתנדבת ב”קו הזינוק” ובהדרכת שיעורי שחייה לתלמידים מבית הספר שחפים, במסגרת קבוצת השחייה של הפועל גליל עליון,  ודרור יבין מקיבוץ כפר סאלד – תלמיד כיתה י”ב בבי”ס ‘עינות ירדן’, מתנדב במועצת נוער בגליל עליון ובעבר בארגון “לתת” ובבית הספר שחפים, ומנחה קורס D&D (מבוכים ודרקונים) בבי”ס עינת הגליל.

מביה”ס ‘הר וגיא’ נמסר על מורן בן סימון: “כשמורן מדברת על מד”א העיניים שלה נוצצות. היא מקדישה שעות על גבי שעות וההתנדבות היא ללא ספק חלק מחייה .מורן מקצועית מאוד, חדורת מטרה ורואה בהתנדבות שליחות .ההתלהבות שלה מקרינה על כולם, מעודדת ומצמיחה עשייה”.

מאיה גורדון, רכזת התנדבות רשותית במועצה אזורית הגליל העליון: “ברכות לזוכים הראויים. יש המון יופי בהתנדבות – בכל צורה שהיא – וחשוב שנסייע, נקדם ונאיר את התחום הזה, בכל היבט של העשייה שלנו. אני רוצה להודות לרכזי המעורבות החברתית שלנו, בארבעת התיכוניים, שעושים עבודה נפלאה ומאוד לא פשוטה בהובלה וליווי של כל מערך ההתנדבויות בבתי הספר”.