כדורגל: סיכום שבוע במחלקות הנוער

שבוע גדוש בכדורגל במחלקות הנוער הגיע לסיומו. זמן לסיכום.

פינת “צעירים בפעולה” – הפינה שעוקבת אחר קבוצות הכדורגל הצעירות מהגליל העליון והגולן, ואחר כדורגלנים צעירים המשחקים מחוץ לגבולות הגזרה, עם מהדורה מאסיבית ראשונה לעונה הזו. למה ביום רביעי? בגלל כמות המשחקים שנמתחה לאורך השבוע. אז בלי הרבה מילים, נעבור ישר ולעניין.

התוצאה של המחזור. קבוצת נערים ב’ של עירוני קרית שמונה



השגרירים

עידו אלמישלי – שחקן ההתקפה של קבוצת הנוער של מכבי חיפה, רשם שתי הופעות בנות 45 דקות כ”א בארבעה ימים: בשבת במשחק הליגה מול בני סכנין (0:0) והיום במשחק ליגת האלופות לנוער בו קבוצתו נחלה הפסד 5:0 לפריז סן ז’רמן.

קבוצת הנוער של עירוני טבריה החלה את דרכה בליגה הארצית עם ניצחון 1:3 ביתי על איחוד בני שפרעם. הקשר ליאד סופר (צפת) רשם הופעה מלאה, בעוד שהקשר אביהוא סבתי (קרית שמונה) נכנס כמחליף בדקה ה-64.

נועם שמש (צפת) – קשרה של קבוצת נערים א’ של מכבי חיפה, כבש אתמול שער בכורה במשחק מול בית”ר טוברוק, שהסתיים בתוצאת שוויון 2:2. שמש רשם הופעה בת 71 דקות, לאחר שבשבת רשם הופעה בת 66 דקות במשחק הניצחון 1:3 על בני סכנין.

קבוצת נערים ב’ של מכבי נתניה נחלה הפסד 4:1 להפועל ת”א. בשורות נתניה פתחו בהרכב הבלם שגב קמארי (שדה אליעזר) – שרשם הופעה בת מחצית אחת, בעוד שהקשר אלון פחימה (דפנה) רשם הופעה בת 59 דקות.

נועם שמש
שער ראשון העונה. נועם שמש



עירוני קרית שמונה

קבוצת הנוער עדיין ללא ניצחון. בשבת האחרונה, כשבמאזנה שתי נקודות משני משחקים, נחלה הקבוצה הפסד ראשון העונה – 2:1 במשחק החוץ מול העולה החדשה, הפועל חיפה, שכבשה את שני השערים במחצית הראשונה. מוחמד אבו רומי כבש שער מצמק במחצית השניה.

קבוצת נערים א’, בהדרכתו של אדריאן רוצ’ט בהופעת בכורה כמאמן ראשי, החלה עונה בליגת המשנה עם ניצחון 0:2 במשחק החוץ מול הפועל כרמיאל. את השערים לזכותה כבשו: יאיר שמש

קבוצת נערים ב’ חתומה על התוצאה של המחזור. הקבוצה ניצחה 0:2 את משחק החוץ מול בני יהודה ת”א, שניצחה בשניים משלושת המשחקים הראשונים העונה, בעוד שקרית שמונה צברה נקודה אחת בלבד. למרות הרחקתו של השוער שהגיע מקצרין אוראל בן עזרא –  בפתיחת המחצית השניה, צמד שערים של שחקן ההתקפה אור פנחס – מלך שערי קצרין בעונות הקודמות, סלל את הדרך לניצחון גדול לזכות הקבוצה של אילן עזריה.

קבוצת נערים ג’, שמודרכת ע”י בהא הייב, פתחה עונה עם ניצחון דרמטי 3:4 במשחק החוץ מול קבוצת המשנה של הפועל חיפה, בזכות צמד שערים מהפך בתוספת הזמן מרגליהם של איתי שנפר והראל כהן. קודם לכן, הפועל חיפה חוללה מהפך אחרי שקרית שמונה הוליכה 0:1 משער של גלעד ליטמן (2) ו- 1:2 משערו של אושרי דרור.

קבוצת טרום א’ החלה את דרכה באופן רשמי עם הפסד 3:2 במשחק הגביע מול הפועל גלבוע.

המהפכנים של בהא. קבוצת נערים ג’ של עירוני קרית שמונה




בני ממב”ע

קבוצת הנוער נחלה הפסד 1:0 במשחק החוץ מול הפועל כפר כנא, במסגרת המחזור הראשון של הליגה המחוזית.

קבוצת נערים ב’ החלה עונה עם הפסד ביתי 4:1 במשחק מול מ.ס בית ג’אן. וופא אבו סלאח כבש שער שוויון זמני בדקה ה-15.

הפועל עירוני צפת


קבוצת ילדים ב’ נחלה הפסד 3:0 במשחק הגביע מול שמשון בני טייבה.

קבוצת נערים ב’ נחלה הפסד 4:2 במשחק הליגה מול בני מראר. עילאי טוויזר (15) ונועם יפרח (78) כבשו לזכות צפת.

הפועל מרום הגליל

קבוצת הנוער פתחה עונה עם הפסד 8:1 במשחק מול צעירי טמרה. את השער לזכות מרום הגליל כבש שמעון סופיר, בבעיטת פנדל בדקה ה-43.

קבוצת נערים ג’ החלה עונה עם ניצחון 2:3 על אחווה כפר מנדא. נועם מסס כבש במחצית הראשונה, שוהם אזרואל כבש צמד במחצית השניה (שער אחד בבעיטת פנדל).

קבוצת ילדים ב’ נחלה אתמול הפסד 3:0 במשחק הגביע המרוחק מול הפועל ברנר.

ממשיכים את הפורמה מהעונה שעברה. שחקני קבוצת נערים ג’ של הפועל מרום הגליל