כדורגל: ריינה מגיעה

עירוני קרית שמונה תארח הערב את העולה החדשה לליגת העל, עם תקוות לשוב לנצח.

המחזור הרביעי בליגת העל יצא אתמול לדרך. עירוני קרית שמונה, שניצחה במחזור הבכורה 0:2 את העולה החדשה מנס ציונה, תקווה לשוב היום למסלול הניצחונות ולסמן וי במפגשים מול העולות החדשות, כשתארח את בני ריינה, בשעה 19:00, זאת לאחר שבשני המשחקים הקודמים היא לא הצליחה לזכות בניצחון (שוויון 1:1 מול הפועל ירושלים והפסד 3:1 למכבי ת”א). מנגד, ריינה מגיעה אחרי שבוע סוער, שבו נפרדה ממאמנה אדהם האדיה, שאת מקומו תפס שרון מימר, שיערוך הערב הופעת בכורה עם קבוצתו החדשה.

עירוני קרית שמונה צפויה לשוב למערך של 4-3-3, עם שלושה שחקני התקפה – שניים בכנפיים, ככל הנראה מוחמד שאקר וג’וזף מבונג, לצידו של איתמר שבירו, מלך שערי הקבוצה. עדי תמיר, הקשר שהצטרף מבית”ר ירושלים, עשוי לרשום הערב הופעה ראשונה.

זמן לשוב לנצח. שחקני עירוני קרית שמונה



ריינה אמנם עולה חדשה, אך קבוצה עם שחקנים מנוסים מאוד. את ההתקפה שלה מובילים שני שחקנים, שידעו תקופות יפות בקרית שמונה: אחמד עאבד ושלומי אזולאי, שניהם היו שותפים לזכייה באליפות ההיסטורית, אחמד עאבד גם היה חתום על השער שהעניק לקרית שמונה את הזכייה ההיסטורית בגביע המדינה.  שחקנים נוספים, שצברו כבר די ניסיון ויעלו בהרכב הקבוצה האורחת הם השוער אריק ינקו והקשר רוסלן ברסקי. במשחק גביע הטוטו בין הקבוצות, שבו קרית שמונה ניצחה 1:2, ניתן היה להבחין בכך שריינה קבוצה עיקשת. גם הערב לא צפוי משחק קל לקרית שמונה.

הערב יגיע כאורח. אחמד עאבד חוגג את הזכייה בגביע המדינה (צילום: ינאי שחם)