כדורגל: ליגה ב’ יוצאת לדרך

הפועל עירוני צפת מארחת היום, ממב”ע מתארחת מחר. זרקור למשחקים, בכתבה זו.

כשבוע לאחר שנפגשו למשחק במסגרת גביע המדינה, מתחילות בני ממב”ע והפועל עירוני צפת את דרכן בליגה ב’ לעונה זו. בשונה משתי העונות הקודמות, בהן הליגה חולקה לשני בתים בשל משבר הקורונה, העונה הליגה חוזרת למתכונת הישנה עם 16 קבוצות, כשבטבלה הסופית האלופה היא זו שתעפיל לליגה א’, קבוצות שיסיימו במקומות 2-5 ינסו לעלות ליגה דרך משחקי הפלייאוף ואילו שתי האחרונות ינשרו לליגה ג’ והשתיים שמעליהן ימשיכו למשחקי המבחן על ההישארות בליגה.

שתי הנציגות שלנו במחוז צפון א’ הן הפועל עירוני צפת ובני ממב”ע. צפת תתחיל עונה שלישית בליגה, בעוד שלממב”ע זו תהיה עונה שביעית בליגה. צפת עם סגל צעיר יותר בהשוואה לעונה שעברה תקווה לעשות עונה טובה, שתסתיים בהעפלה לפלייאוף העליון – בעוד שבני ממב”ע שואפת אחרי כל כך הרבה שנים להעפיל לליגה.

הפועל עירוני צפת תארח בשעה 18:30 את אחווה שעב, שלא נחשבת לאחת מאריות הליגה. צפת ממשיכה עם נוספת עם המאמן אלון אלוק. העונה הסגל המקומי הועשר בסהר דהאן – שחזר לכדורגל בעיר אחרי למעלה מעשור. יחד איתו שחקנים מקומיים נוספים עתירי ניסיון כמו המגן אור בן סימון, הקשרים יחיאל כהן וגל יצחק, והצעירים אורי ברנזון ההגנתי, הקשר שלו דהן שחזר לשחק אחרי 5 שנים, ושחקן ההתקפה חננאל אברהם – שמתחיל עונה שלישית בקבוצה. יחד עם השחקנים המנוסים מהעונה שעברה – השוער בשאר דאהר, הבלם יוגב אלישע ושחקני ההתקפה בן שמואלי ושניר אברג’ל הכובש המצטיין, צפת תקווה לעונה מוצלחת.

יחלו את הליגה עם ניצחון? שחקני צפת לצידו של רה”ע, שוקי אוחנה



בני ממב”ע עם וויאם עמאשה בתפקיד מאמן-שחקן לצידו של ווג’די אלקיש – שישלב גם הוא בין השניים, מממשיכה עם סגל מקומי ועם יומרות גבוהות. אחרי ההפסד לכרמיאל השבוע במשחק הגביע, במשחק שאליו התייצבה עם סגל חסר ונאלצה כבר בשלב מוקדם להסתדר ללא אסעד עמאשה שנפצע, ממב”ע תתארח בצוהריי יום שישי, בשעה 15:45 אצל מ.ס קרית ים, העולה החדשה, שבנתה קבוצה חזקה ועושה רושם של קבוצה שתתמודד בצמרת הגבוהה. המשחק ייערך על משטח סינטטי, מה שיגדיל את האתגר לשחקני ממב”ע, שרגילים לשחק על מגרש דשא רגיל. מה גם שמשחק על דשא סינטטי במזג אוויר חם זו עוד מעמסה לשחקנים. ממב”ע ככל הנראה תחסר את החלוץ אסעד עמאשה ובהיעדרו נאג’י אבו ג’בל יצטרך לתת אקסטרות במשחק ההתקפה.

מקווים לחזור לנצח. שחקני בני ממב”ע (צילום: ענאן עמאשה)