כדורגל: ממב”ע הודחה ממשחקי הגביע

3 ימים אחרי הניצחון על צפת, נחלה הקבוצה מהגולן הפסד 2:0 לכרמיאל, לזכותה כבש את השער הראשון שחף ספיר מיסוד המעלה.

*. סיוע להכנת הכתבה: ענאן עמאשה

בני ממב”ע לא תשחזר העונה את ההצלחה הגדולה מעונת 17/18, בה הגיעה עד למשחק מול מכבי ת”א בשלב 32 הגדולות של גביע המדינה. הקבוצה מהגולן, שניצחה ביום שישי 0:1 את משחק הגביע מול הפועל עירוני צפת, התייצבה היום למשחק גביע נוסף – הפעם משחק חוץ מול הפועל עירוני כרמיאל, שנחשבת לקבוצה עם סגל שחקנים איכותי וצפוייה להיאבק על העליה לליגה א’ – שזו גם משאלת הלב של ממב”ע, אחרי כל כך הרבה שנים בליגה ב’. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, אך כרמיאל הייתה חדה יותר והצליחה לנצח 0:2 ולהעפיל לשלב הבא.

החבר’ה בתורכיז שמרו על הבית. שחקני הקבוצות הערב (צילום: ענאן עמאשה)



בני ממב”ע, שזכתה לתמיכה של עשרות אוהדים ביציע, התייצבה למשחק עם סגל חסר, שחקני מפתח דוגמת נאג’י אבו ג’בל ואיהם זהוה לא התייצבו למשחק. אם לא די בכך, בדקה ה-25 החלוץ אסעד עמאשה נפצע והוחלף. למרות זאת, וויאם עמאשה – שמשמש כמאמן-שחקן, לא נטל חלק במשחק כשחקן.

אוהדים של בני ממב”ע ביציע (צילום: ענאן עמאשה)



כבר בדקה ה-5 כרמיאל עלתה ליתרון 0:1 משער שכבש אחד משני “השגרירים” שלנו בקבוצה, החלוץ שחף ספיר (יסוד המעלה), שכבש שער בכורה כשחקן בוגרים. ספיר הוחלף בדקה ה-70. בתוך תוספת הזמן עבירה אגרסיבית ברחבה של רואד אבו סלאח הביאה להרחקתו ולפסיקה לבעיטת פנדל, שאותה כרמיאל תרגמה לכיבוש שער מרגלו של אליהו דרעי, שלטענת אנשי ממב”ע התגרה במהלך המשחק בשחקנים שלהם, קבע את תוצאת המשחק – ניצחון 0:2. בשורות כרמיאל רשם הופעה מלאה אהוד מערבי (חצור), שהחל עונה שלישית בכרמיאל והיום רשם הופעה מלאה בעמדת הבלם.

ביום שישי הקרוב תחל בני ממב”ע עונה נוספת בליגה ב’, כשתתארח אצל העולה החדשה, מ.ס קרית ים.

שחף ספיר ואליהו דרעי חוגגים בסיום (צילום: מדיה הפועל עירוני כרמיאל)