כדורגל: ממב”ע פתחה עונה ברגל ימין

הקבוצה מהגולן ניצחה 0:1 בצפת ותשחק מול כרמיאל במשחקי הגביע.

*. סיוע להכנת הכתבה: מאיר ינקו – עיתון חדש בגליל

פתיחת עונה מוצלחת לבני ממב”ע. הקבוצה שמודרכת העונה בצוותא ע”י וויאם עמאשה וווג’די אלקיש, שרשומים גם כשחקנים, התארחה בשעת צוהריים חמה במיוחד למשחק גביע אצל הפועל עירוני צפת, שמודרכת עונה שניה ברציפות ע”י אלון אלוק. בהחלט במזג אוויר חם ובלחות אופייני לא היה חכם לקיים משחק על דשא סינטטי, חבל מאוד שהמשחק לא נערך לאור זרקורים, בשעת ערב אמש או במוצאי שבת.

משחק כדורגל איכותי קשה היה לפתח בצפת. הקבוצה האורחת הייתה עדיפה מעט יותר ובמחצית הראשונה, ממב”ע החמיצה הזדמנות קורצת לעלות ליתרון. לאחר שהשוער הצפתי, בשאר דאהר הכשיל את אסעד עמאשה ברחבה, ניגש עמאשה לנקודה הלבנה לבעוט, אך השוער הצפתי – ששיחק לצידו בקבוצת הנוער של עירוני קרית שמונה, הדף את הכדור והותיר את התוצאה בעינה.

הרבה צפתיים בסגל. הפועל עירוני צפת לצידו של רה”ע, שוקי אוחנה, ומחזיקת תיק הספורט בעירייה – ויקי כהן אלקבץ



במחצית השניה המשחק לא התעלה לרמה גבוהה. ממש בסמוך לסיום המשחק, מי שמנע הארכה מעיקה ומתישה היה לא אחר מאשר אסעד עמאשה, שניצל טעות של ההגנה הצפתית ומול בשאר דאהר הפעם הוא לא נכשל, כבש שער שקבע את תוצאת המשחק – ניצחון 0:1 לזכות בני ממב”ע – שעולה לשלב הבא, בו היא תפגוש את הפועל עירוני כרמיאל.

הרכב צפת במשחק: בשאר דאהר, אור בן סימון, אדהם פלאח, יוגב אלישע, רונן פלאח, יחיאל כהן,  גל יצחק, חננאל אברהם, בן שמואלי, אושר שמכה, שניר אברג’ל.

הרכב ממב”ע: רביע בריק, עודאי אבו סלאח, רואד שופי, שאדי אבו שבלי, תא’אר עמאשה, אמיר ג’והרי, סארי ח’אטר, עודאי אבו שהין, מארסיל סמארה, אסעד עמאשה, נאג’י אבו ג’בל.

הרכב בני ממב”ע במשחק (צילום: ענאן עמאשה)