כדורגל: פותחים עונה בליגה ב’ במשחק גביע

בני ממב”ע והפועל עירוני צפת ייפגשו מחר למשחק גביע. זרקור על הקבוצות, בכתבה זו.

עונת 22/23 יוצאת לדרך גם בליגות הנמוכות. שתי הנציגות שלנו בליגה ב’ – הפועל עירוני צפת ובני ממב”ע, יחלו ביום שישי, בשעה 14:30, את דרכן במשחקי הגביע, כשהן ייפגשו במגרש העירוני בצפת למשחק במסגרת השלב המוקדם. קיום המשחק בצפת הוטל בספק, מאחר ולטענת המשטרה המקומית המגרש לא עמד בכל תקני הבטיחות, אך לבסוף עבודה מאומצת של קברניטי הקבוצה ומנהל מחלקת הספורט בעירייה, ויקי אוואקי, אישרה המשטרה את קיום המשחק.

חוזר לכדורגל הכי צפוני. וויאם עמאשה (צילום: נזיה סולטאן)

הפועל עירוני צפת, שגם העונה תודרך ע”י אלון אלוק, עשתה שינויים בסגלה ונראה שמקום טוב במרכז הטבלה יספק את הקבוצה. העוגנים שלה מהעונה שעברה ממשיכים גם העונה ובהם: השוער בשאר דאהר, הבלם יוגב אלישע, הקשרים  עדי אלישע ואור בן סימון ושחקני ההתקפה שניר אברג’ל, בן שמואלי, חננאל אברהם ואושר שמקה. בגזרת השחקנים המקומיים לאור בן סימון וחננאל אברהם, גל יצחק ויחיאל כהן, הצטרפו שחקן הכנף סהר דהאן – ששיחק בעונות האחרונות בהפועל כרמיאל, והקשר/בלם אורי ברנזון – שסיים גיל נוער בעירוני טבריה.

בני ממב”ע ממשיכה עם רוב שחקני הסגל ששיחקו בשורותיה, כשהחידוש הגדול הוא בדמותו של וויאם עמאשה – שישמש כמאמן/שחקן לצידו של ווג’די אלקיש – שיהיה בעצם על אותו תקן, וכשאחד מהשניים יהיה על המגרש אחד יהיה על הקווים ובמידה ושניהם לא יהיו על המגרש יתפקד עמאשה כמאמן. וויאם עמאשה חוזר לממב”ע אחרי שבעונות האחרונות שיחק במ.ס טירה מליגה א’ וקודם לכן שיחק יחד עם אחיו אסעד במ.ס דבוריה ועלו עמה לליגה א’, אחרי שהתחילו את העונה בבני ממב”ע. העונה הזו ממב”ע מכוונת הכי גבוה שאפשר ומקווה שאחרי כל כך הרבה שנים בליגה ב’ היא תהיה בשלה לעלייה לליגה א’. שחקני המפתח שלה ימשיכו להיות הבלם רואד שופי, הקשר מארסיל סמארה ושחקני ההתקפה נאג’י אבו ג’בל ואסעד עמאשה כמובן בנוסף לוויאם עמאשה.

לגביע חוקים משלו ולא צפוי משחק חד צדדי, אך לפחות על הנייר עושה רושם שממב”ע זוכה לעדיפות והיא מגיעה בעמדה טובה יותר למשחק. רשמים מהמשחקים יובאו לאחר סיומו.

האדומים עם יותר המשכיות מיריבתם. שחקני ממב”ע וצפת במשחק בעונה שעברה