כדורסל גברים: מגדילים ולא בשקל

העבודות להתקנת היציע החדש באולם “הפיס” בכפר בלום החלו. המועצה האזורית אישרה את התמיכה בקבוצה.

בשעה טובה הגיעו לכפר בלום החלקים לבניית היציע החדש, ועבודות הקמתו צפויות להימשך כשלושה שבועות. בתוך כך, אושרה התמיכה השנתית של המועצה האזורית הגליל העליון בקבוצה.

ב-15.6.21 נפתח בפעם האחרונה היציע הנשלף בכפר בלום. היציע המיתולוגי שבעברו שימש כמקום מושבם של “הקומץ האדום”, התמלא בעשרות אוהדים שדחפו את הפועל גליל עליון לליגת העל במשחק החמישי בסדרת חצי הגמר של הליגה הלאומית. כמה שבועות מאוחר יותר פורק היציע כחלק מההכנות לעליית הקבוצה לליגת העל, ואישור האולם לקיום משחקים.

חומרי הגלם כבר כאן

בהשקעה משמעותית של המועצה האזורית הגליל העליון, בהובלתו של ראש המועצה גיורא זלץ, נרכש יציע מתקפל חדש. אתמול (יום ב’) הגיעו לאולם בכפר בלום החלקים שמהם יורכב היציע, ועבודות הרכבתו כבר החלו. היציע צפוי להיות צמוד לספסלי הקבוצות שיעברו לחלקו הצפוני של האולם, וכן את שולחן המזכירות והטלוויזיה. העבודות צפויות להימשך כשלושה שבועות, ובמהלכן תכין הקבוצה את הקרקע למכירת מנויים ליציע החדש.

תתרגלו למראה החדש – ולא, זה לא בחסות עיריית עכו…

לצד קידום היציע החדש, אישרה השבוע מליאת המועצה את התמיכה בקבוצת הכדורסל לעונת 22/23. המועצה ממשיכה בתמיכה משמעותית בקבוצה, כספינת הדגל של הספורט בגליל העליון. פירות ההשקעה ניכרים בשטח בדמות עשרות מצטרפים חדשים לבית הספר לכדורסל ולמחלקת הנוער.

יוצאים לדרך באופטימיות. ראש המועצה גיורא זלץ, הנשיא זוהר לבקוביץ’ והיו”ר טמיר אברהמס בישיבת מליאת המועצה