אלופים בכמה גזרות

את תואר “קבוצת החודש” שלנו קוטפות קבוצות מועדון צעירי מטולה בהוקי קרח, שזכו באליפות המדינה.

עונת שיא למועדון ההוקי קרח של צעירי מטולה. גם קבוצת הבוגרים, גם קבוצת הנוער וגם קבוצת הנערים זכו באליפות המדינה, כשחשוב לציין, שבכל אחת מהקבוצות ניתן למצוא שחקנים ששיחקו העונה בשתיים משלוש הקבוצות. לנו יש את כל הסיבות להעניק לחבורה המופלאה והמרשימה הזו את תואר “קבוצת החודש”.

אלופים ואלופות. קבוצת הנערים של הגליל



בוריס מינדל – המנהל המקצועי של המועדון ומאמן קבוצת הבוגרים, משתף בגורמים להצלחה הגדולה בקבוצת הבוגרים: “בנינו קבוצה על טהרת הצברים, קבוצה שכולם מדברים בה עברית מתוך מטרה לקדם שחקנים מקומיים וליצור הווי ישראלי. התקשורת והכימיה הייתה מצוינת. המשחקים נערכו אצלנו במטולה ובהיכל הקרח בחולון. עשינו הכנה טובה למשחקים, הגענו למשחקים בחולון מוקדם ובעירנות טובה. ידענו להתעלות במשחקים מול ראשון לציון ובת ים, שהן היריבות העיקריות שלנו. עמית וינוגרד נכדי, הצטיין ואף שימש קפטן הנבחרת במכביה – שזה עוד דבר שמוסיף לנו שמחה וגאווה. חשוב לציין, שעמית לא זוכה להנחות סלב”. מינדל מכוון גבוה גם בעונה הבאה: “המטרה שלנו היא להמשיך להיות קבוצה מובילה. הקבוצה תעבור שינוים מסוימים בסגל, בשל שחקנים שיתגייסו לצבא וכאלה שינסו את מזלם בחו”ל. יהיו מצטרפים חדשים משורות קבוצת הנוער. כך או כך, אנחנו תמיד שואפים גבוה ורוצים לזכות באליפות. צפוי לנו שוב מאבק עיקש מול הקבוצות מבת ים וראשון לציון”.

עמדו בצורה מצוינת במטרה. קבוצת הבוגרים



איתי בן טוב, מאמן קבוצות הנוער והנערים, חגג כשחקן קבוצת הבוגרים על המגרש וחגג מהקווים אליפויות עם שתי קבוצות, לא יכול היה לצפות לעונה טובה מזו: “אין ספק שזה כיף ושמח לזכות באליפות כשחקן וכמאמן. בהחלט עונה מוצלחת ושמחה”.

איתי בן טוב שם את הדגשים להצלחת קבוצת הנערים: “הקבוצה סיימה עונה ללא הפסדים כלל בהיכל הקרח הביתי שלנו. הקבוצה הציגה יכולות מעולות במשך כל העונה. גם לאחר הפסדים מועטים הצלחנו ללמוד מהטעויות ולהשתפר. כל הקרדיט מגיע לשחקנים המעולים שהם עתיד ההוקי הישראלי בעיני: ארתור צרנייק, איב קזנצ׳ייב, דניאל פוקס, דיוויד רביניאגה, ג׳וש לוסינסק ולשחקניות התותחיות פנינה בסוב ויעל פטייב. קרדיט נוסף מגיע למועדון מעלות ובפרט למאמן אדוארד רבינאגה שצירף אלינו כמה שחקני מפתח שעזרו רבות בניצחון האליפות”.

על קבוצת הנוער בן טוב לא הרבה במילים, אך הסביר בצורה עוצמתית את הדברים: “זו הקבוצה עם הנציגות הגבוהה ביותר אי פעם בנבחרת ישראל נוער. קבוצת הנוער שלנו הייתה ללא עוררין הטובה ביותר בליגה. הקבוצה הפסידה משחק יחד במשך כל העונה וללא ספק הייתה הראויה לאליפות הזו. קבוצת הנוער בעונה הבאה תיהיה מורכבת בעיקר משחקנים ושחקניות משורות קבוצת הנערים, מאחר ומספר שחקנים טסים לשחק בארה”ב ומכאן נאחל להם הצלחה גדולה”.

היו גדולים על הליגה. קבוצת הנוער