יהב לביא מונה למנהל הנכסים של החברה לפיתוח הגליל

אחרי שניהל בהצלחה את הפעילות החקלאית של חברת נטפים, אתגר חדש ליהב לביא.

מנהל חדש לניהול הנכסים של החברה לפיתוח הגליל – יהב לביא (43), נשוי + שלושה מקיבוץ יפתח, שניהל את פעילות החקלאות של חברת ‘נטפים’ במחוז צפון-מרכז והוביל פרויקטים עסקיים רחבים, משלב התכנון ועד לביצוע. לביא הוא בוגר תואר ראשון בכלכלה וניהול, שירת כלוחם ביחידה מובחרת של המודיעין, כיום משרת במילואים בדרגת סרן, ואף מתנדב שנים במד”א.

רונית בדלר סמנכ”ל פיתוח עסקי ב’חברה לפיתוח הגליל’: “החברה לפיתוח הגליל מנהלת את מתחמי המקרקעין של המנפטה, נחלה ומשק ולאחרונה גם את קואופרטיב גליל עליון. הפעילות השוטפת במקביל להסדרה ופיתוח קנייני ותכנוני להשבחת הנכסים מחייבת תשומת לב ניהולית ממוקדת גם ברמת התפעול השוטף. במסגרת תפקידו יטפל יהב גם בניהול ופיתוח מכון הרישוי וניהול הגגות הסולאריים במפעלי ‘החברה פיתוח הגליל’. ליהב ניסיון ניהולי עשיר, ראייה מערכתית וכישורים עסקיים. אנו מאחלים לו הצלחה בתפקיד”.

‘החברה לפיתוח הגליל’, הוקמה בשנת 1954 והינה תאגיד בבעלות 34 קיבוצים ומושב אחד בגליל העליון וצפון הגולן. החברה פעילה בייזום ניהול ותפעול מפעלים וחברות בגליל העליון, רכש אזורי משותף, הובלת פיתוח כלכלי, עסקי וחקלאי המניב רווח לבעלים, ומשרת את טובת הקהילה האזורית. משרדי החברה ממוקמים בקריית שמונה ומפעליה פרוסים על פני הגליל העליון.

יהב לביא – מנהל הנכסים החדש של החברה לפיתוח הגליל.