צפת: פעוט טבע למוות בצימר

פעוט, שמשפחתו נפשה בעיר, טבע בבריכת צימר. מותו נקבע בבית החולים.

טרגדיה גדולה בצפת. נקבע מותו של פעוט שטבע אתמול בבריכת צימר בעיר, שבו התארחה משפחתו.

חובש רפואת חירום במד”א יאיר לוי סיפר: “הובילו אותנו לתינוק שהיה מחוסר הכרה לאחר שנמשה מהבריכה כשהוא מחוסר הכרה. מיד התחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים והנשמות, הכנסנו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו במהירות לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי”.

מדוברות איחוד הצלה – מחוז צפון, נמסר: “צוותי הרפואה של איחוד הצלה העניקו סיוע ראשוני וביצעו החייאה על ילד כבן שנתיים שלדברי בני משפחתו טבע בבריכה בצימר בו הם שוהים בצפת לרגל חופשת בין הזמנים”

.יחיאל רושצקי חובש וסגן ראש סניף איחוד הצלה גליל סיפר: “כשהגעתי למקום הילד היה ללא הכרה ונמסר לנו מבני המשפחה כי הוא טבע בבריכה. בסיוע חובשים נוספים ביצעתי בו פעולות החייאה”. אריה קליין חובש נוסף של איחוד הצלה שהשתתף בפעולות ההחייאה מסר: “לאחר מאמצי ההחייאה שביצענו – הילד פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים זיו במצב אנוש תוך כדי המשך פעולות ההחייאה”.

במרכז הרפואי זיו נאבקו על חייו של הפעוט, אך נאלצו לקבוע את מותו. בהודעה מטעם המרכז נמסר: “”צוותי בית החולים נמצאים כל העת בקשר עם משפחתו. המרכז הרפואי זיו משתתף בצער המשפחה”.

טרגדיה קשה. תיעוד מזירת האירוע, בעת פינוי הפעוט (צילום: דוברות מד”א)