בהצדעה לימית אבן צור

ימית אבן צור סיימה בהצלחה קורס יוקרתי בצה”ל. לנו לא נותר, אלא לפרגן.

ביום חמישי ה-18 לאוגוסט 2022, סיימה רס”ב ימית אבן צור צפון קורס בן שישה שבועות, שידוע בשם פו”ם גדעון, בבית הספר לפיקוד לנגדים שבמכללות הצבאיות.

בית הספר לפיקוד לנגדים הוא מרכז ההכשרה והפיתוח למנהיגות של הנגדים בצה”ל. בבית הספר זוכים הנגדים להיכרות עמוקה עם צה”ל, עם מדינת ישראל ועם החברה הישראלית, הם מסיירים באתרים משמעותיים בארץ וזוכים להרצאות מאנשים משפיעים בצה”ל ובאזרחות.

הקורס הוא הזדמנות עבור הנגדים לפתח את עצמם כמנהיגים וכמפקדים ביחידות בהם הם משרתים. הם זוכים להזדמנות לאתגר את עצמם, להוביל, להנהיג וללמוד להיות מודל לחיקוי לחיילים שלהם.

ימית גדלה בקריית שמונה והתחנכה בביה”ס דנציגר, כיום היא מתגוררת בקיבוץ כפר גלעדי.
ב2018 ימית מונתה לתפקיד רמ”ד משא”ן במודיעין של פיקוד צפון מספר ימים לפני תחילת מבצע “מגן צפוני”, תפקיד בו זכתה לתשבחות והצלחה רבה. סיום הקורס ימית תשרת כרמ”ד רשויות בלשכת גיוס טבריה.

ימית מספרת על ההכשרה בקורס פו”ם גדעון: “בזכות הקורס זיקקנו את השייכות, הזהות והשליחות בעקבותם אנחנו משרתים בצבא הגנה לישראל .העמקנו בתכנים חינוכיים וציוניים שמדייקים את משמעות השירות וההשפעה שלנו על החברה ועל דורות רבים של נערים שמחפשים משמעות בשרות. האחריות שלנו מתבססת על הניסיון, המיומנות והמקצועיות שלנו, תוך מימוש הנורמות, הערכים וביצוע המשימה”.

בהצדעה לימית אבן צור (צילום: יחידת דובר צה”ל)