כדורגל: נס ציונה תחילה

משחק חוץ מול העולה החדשה, זה מה שמצפה לעירוני קרית שמונה הערב, במחזור הראשון של העונה.

ליגת העל יצאה לדרך בשבת האחרונה והיום יושלם המחזור הראשון של העונה, כאשר עירוני קרית שמונה תתארח בשעה 19:00, באצטדיון “המושבה” בפ”ת אצל סקציה נס ציונה, העולה החדשה לליגת העל, אליה היא שבה אחרי שתי עונות, זאת לאחר שבמחזור הסיום של עונת 19/20 שער של עבדאללה חליחל גרם לנס ציונה להפסיד 1:0 את המשחק מול עירוני קרית שמונה, שחגגה הישארות בליגת העל בזכות יחס שערים עדיף על פני נס ציונה. שחקן שהיה שותף אז למפח הנפש שחוותה נס ציונה, יפתח הערב בהרכב קרית שמונה, המדובר במגן הימני נועם כהן.

שער שעשה הבדל בין הישארות בליגה לנשירה. עבדאללה חליחל חוגג את השער שכבש מול נס ציונה (צילום: פושקו)



גם עירוני קרית שמונה וגם סקציה נס ציונה לא הרשימו במשחקי גביע הטוטו, קרית שמונה עם מאזן צבירה של 5 נקודות בארבעה משחקים, נס ציונה עם מאזן של ניצחון אחד ושני הפסדים. קרית שמונה נחשבת לקבוצה עם חומר שחקנים יותר טוב, אך אין זה מבטיח לה דבר הערב. קרית שמונה צפויה לעלות במערך של 4-4-2 דז’וגאס ברטקוש נראה שהחלים מהפציעה ויפתח בין קורות השער, איתי בן שבת ועאיד חבשי צפויים לאייש את מרכז ההגנה, נועם כהן וניר דרורי באגפים, צמד הקשרים האחוריים הבלונדים סמואל בראון ויואב הופמייסטר מאחור, ידין לוגסי ורועי קהת מקדימה, בהתקפה צפויים לעלות סנין סבאי ואיתמר שבירו – מלך השערים בעונה שעברה.

לרשותה של סקציה נס ציונה, שמודרכת ע”י ניר ברקוביץ’, מספר רב של שחקנים מנוסים ובהם: השוער יוסי גינצבורג, הבלמים עומרי בן הרוש וטל כחילה, בחלק הקדמי מדובר בקשרים פרדי פלומיין ואלמוג בוזגלו. שחקן המפתח של בחלק הקדמי הוא החלוץ האפריקאי, ארי מורה.  

מאמן הקבוצה מנחם קורצקי והחלוץ איתמר שבירו מתייחסים למשחק מול נס ציונה