כדורגל: ככה זה כשיש שניים…

שערים של שבירו ולוגסי העניקו לעירוני ק”ש ניצחון 0:2 על נס ציונה, במשחק הליגה הראשון לעונת 22/23.

עירוני קרית שמונה החלה ברגל ימין את דרכה בליגת העל בעונת 22/23. הקבוצה שמודרכת ע”י המאמן מנחם קורצקי ועוזריו, רביד גזל ואדריאן רוצ’ט, התארחה הערב באצטדיון “המושבה” בפ”ת אצל העולה החדשה סקציה נס ציונה עם תקוות לפתוח את העונה עם ניצחון. בפעם האחרונה שנפגשו הקבוצות של שני המועדונים זה היה לפני קצת יותר משנתיים, במחזור האחרון של ליגת העל, במשחק שנערך באצטדיון בקרית שמונה והסתיים בניצחון 0:1 לזכות קרית שמונה משער שכבש עבדאללה חליחל, שער שהשאיר את קרית שמונה בליגה על חשבון נס ציונה, בזכות יחס שערים עדיף. הפעם המשחק היה הרבה יותר סולידי ורגוע מבחינת חשיבות והוא הסתיים בניצחון 0:2 לזכות קרית שמונה.

פתח בעמדת המגן השמאלי. זיו מורגן (צילום: פושקו)



קרית שמונה, שלבסוף עלתה במערך של 4-3-3, נתנה ביטוי לאוריינטציה ההתקפית כבר מפתיחת המשחק ואחרי חצי שעה בשליטה צפונית, שבה השוער המקומי הושיע את קבוצתו מניסיונות הבקעה של מוחמד שאקר ואיתמר שבירו הפעלתנים, בדקה ה-31 צמד השחקנים הפיקו שער, כדור ארוך שנשלח לעברו של שאקר הוביל למסירה מצידו של שאקר לשבירו, שבעט לרשת העליונה של נס ציונה והעניק לקבוצתו יתרון 0:1, שנשמר עד לירידה להפסקה.

במחצית השניה היוזמה ההתקפית הייתה משני הצדדים, נס ציונה לא הייתה מדויקת וגם לא ממש מאיימת. קרית שמונה הייתה פחות מסוכנת מאשר במחצית הראשונה, אך בדקה ה-88 צמד מחליפים דאגו לסגור עניין: שחקן הכנף טימוטי מוזי סיפק מסירה קצרה לסנין סבאי, שהוציא מסירת רוחב קצרה ומוצלחת לידין לוגסי, שבעט מטווח קצר לרשת של נס ציונה וקבע את תוצאת המשחק – ניצחון 0:2 לזכות קרית שמונה.

הרכב קרית שמונה במשחק (בסוגריים המחליפים): דז’וגאס ברטקוש, נועם כהן, עאיד חבשי, איתי בן שבת, זיו מורגן, אריאל שרצקי (סמואל בראון – 67), יואב הופמייסטר, רועי קהת (ידין לוגסי – 87), ג’וזף מבונג (אופיר בנבנישתי – 67), איתמר שבירו (טימוטי מוזי – 77) ומוחמד שאקר (סנין סבאי – 77).

דקה על המגרש הספיקה לו לכבוש. ידין לוגסי (צילום: פושקו)