כדורגל: ניצחון עם הפסדים בריינה

השוער נדב זמיר ייעדר תקופה ארוכה, אוהדים נעלבו וינקטו במחאה. ספיחים לניצחון בריינה.

עירוני קרית שמונה חגגה בשבת האחרונה ניצחון רשמי ראשון העונה, זאת לאחר שחוללה מהפך וניצחה 1:2 את משחק החוץ מול בני ריינה במסגרת גביע הטוטו, אך על שמחת הניצחון מעיבים שני ספיחים משמעותיים מהמשחק, הקשורים לגזרת סגל השחקנים וגם ליחסים עם האוהדים.

אמש הוציאו אוהדי הקבוצה מארגון blus lions, שליוו את הקבוצה למשחק מול ריינה, הודעה על מחאה יזומה ברמת העידוד, בעקבות מה שהוגדר על ידם, אכזבה ועלבון מיחס ההנהלה והמאמן. לטענת האוהדים, המאמן, מנחם קורצקי, הגיב בביטול לטענותיהם על חילוף שביצע בדקה ה-75 ובו החליף את מוחמד שאקר במגן ניר דרורי. עוד לטענתם, השחקנים לא הגיעו להודות להם בסיום על העידוד. אוהדי הקבוצה הודיעו על מחאה שאינה מוגבלת בזמן לדבריהם, שתתבטא בהתייצבות ביציעים ללא אביזרי עידוד.

מעטים, אך חשובים. אוהדי עירוני קרית שמונה



עוד ספיח מטריד מהמשחק מול ריינה: השוער נדב זמיר, שעלה למשחק מול ריינה, שהוא אינו כשיר באופן מלא, סבל מכאבים עזים בסיום המשחק. היום ערך השוער בדיקת MRI, שבה אובחן שבר בעצם הבריח, שיאלץ אותו לעבור ניתוח. תקופת השיקום צפויה להסתכם בפרק זמן של בין 4 ל-6 חודשים. השוער הראשון, דז’וגאס ברטקוש, שמחלים מפציעה, ישב בשבת האחרונה על הספסל ולא ברור אם יוכל ליטול חלק במשחק מול הפועל חיפה, מה שעשוי לסלול לשוער יאזן עוואד, שאמור לשמש כשוער הראשון של קבוצת הנוער, את הדרך לקורות השער. בקרית שמונה יעשו מאמצים קדחתניים, כדי להחתים שוער מנוסה בעמדת השוער השני.

ייעדר תקופה ארוכה. נדב זמיר (צילום: מדיה מנהלת הליגות)