מטולה: נחנך אולם ספורט חדשני

השר טרופר הגיע לטקס החנוכה. ראש המועצה מחלק קרדיטים לשותפים לעשייה.

מטולה מזוהה בהקשר של ספורט יותר מכל עם הוקי קרח, בזכות היכל ההוקי המרשים שבמרכז קנדה, אך במטולה אוהבים עוד ענפי ספורט. השבוע זכו חובבי ענפים נוספים לבשורה משמעותית, זאת לאחר שהגיע זמן החנוכה של אולם ספורט חדשני ורב תכליתי, הניתן לחלוקה ובו חדרי הלבשה, מיזוג אוויר וכל מה שצריך אולם ברמה גבוהה. האולם ממוקם בסמוך לבית הספר “הנדיב”. שר התרבות והספורט, חילי טרופר, הגיע לחנוך את האולם יחד עם ראש המועצה, דוד אזולאי ועם תושבי היישוב.

דוד אזולאי על החשיבות של האולם למושבה: “בטקס החניכה בראשון שר התרבות והספורט חילי טרופר הדגשתי את חשיבותו של אולם ספורט למטולה ואת השימושים הרבים אשר מיועד האולם לתושבי מטולה, חוגים,פעילות ילדי בתי הספר שלנו, קבוצת הכדור רשת ושימושים נוספים”.

השר טרופר ודוד אזולאי גוזרים את סרט הכניסה לאולם



דוד אזולאי לא שכח לחלק קרדיטים לכל השותפים לתהליך הקמת האולם: “אולם הספורט נבנה במשך שלוש השנים האחרונות במימון משרד הספורט, מפעל הפיס ובתמיכתם של חברי הנהלת המועצה המקומית הקודמת והנוכחית. זוהי בשורה גדולה. לצד בית הנדיב החדש ,עכשיו סיימנו את האולם ובקרוב יסתיים גם בנייתו של מעון היום החדש. כמי שעומד בראש המערכת בשבע השנים האחרונות ועוסק ימים ולילות לקידום המושבה רוצה לומר תודה לכל העוסקים במלאכה המטורפת ובקידום המושבה: לשר חילי טרופר, למפעל הפיס – בראשות המנכ”ל אביגדור יצחקי, לאדריכל- גדי רובינשטיין, לפיקוח והניהול – שרון הדר, לפואז טהא – קבלן הפרויקט, לוועדת ההיגוי לבניית בית הספר והאולם, לכל עובדי המועצה המקומית, לחבריי חברי הנהלת המועצה שתומכים בפיתוחה של המושבה במרץ רב”.