כדורגל: ממטבחו של קהת

צמד בישולים של רועי קהת העניקו לקרית שמונה ניצחון 1:2 על בני ריינה, לאחר מהפך.

ניצחון ראשון העונה לעירוני קרית שמונה – 1:2 במשחק גביע הטוטו השלישי מול בני ריינה. הקבוצה של מנחם קורצקי התארחה הערב באצטדיון “גרין” בנוף הגליל, בו אירחה ביום שלישי האחרון את משחק גביע הטוטו מול בני סכנין – שהסתיים בתוצאת שוויון 2:2, במטרה לזכות בניצחון ראשון העונה במפעל – והצליחה לסמן וי על המטרה.

קרית שמונה התייצבה למשחק ללא השוער הפצוע, דז’וגאס ברטקוש, שאת מקומו מילא בהצלחה נדב זמיר. איתמר שבירו, מלך שערי הקבוצה בעונה שעברה, פתח על הספסל כמו גם הבלם, איתי בן שבת – שאת מקומו תפס אופיר בנבנישתי, שכבש במשחק מול סכנין. הקשר האחורי, אריאל שרצקי שב להרכב ופתח לצידו של יואב הופמייסטר. שלישיית ההתקפה כללה את מוחמד שאקר, ג’וזף מבונג וסנין סבאי. בריינה פתח בהרכב “אקס” מיתולוגי של קרית שמונה, שחקן ההתקפה אחמד עאבד, שהיה שותף לזכיות בתארים וזכור כמי שהבקיעה את שער הניצחון במשחק גמר הגביע בשנת 2014, שהסתיים בניצחון 0:1 על מכבי נתניה ובזכייה של קרית שמונה בגביע המדינה.

הבשלן של היום. רועי קהת (צילום: פושקו)



קרית שמונה פתחה את המשחק עם יוזמה התקפית, שלא נשאה פירות. בדקה ה-21 היא הוציאה כדור מהרשת, הגבהה של דולב אזרואל מצאה את ראשו של בנסון שילונגו, חלוץ ריינה, שנגח לרשת והעלה את קבוצתו ליתרון 0:1, שהחזיק מעמד שבע דקות בלבד, עד שמסירת רוחב מוצלחת של רועי קהת מצאה את מוחמד שאקר, שדחק מקרוב וקבע שוויון 1:1, שהחזיק עד לדקה ה-64, אז הגבהת כדור חופשי של רועי קהת מצאה את ראשו של אופיר בנבנישתי, ששוב היה שם כדי לכבוש ולחולל מהפך, שסלל את דרכה של קרית שמונה לניצחון 1:2 על ריינה, שלא הצליחה לתרגם את הלחץ שהפעילה על שערה של קרית שמונה לכיבוש שער שוויון.

חגגו ניצחון בסיום. שחקני עירוני קרית שמונה