רצות ביחד לעבר המטרות החשובות

נערות מהגליל העליון ומבועיינה-נוג’ידאת שוב משתפות פעולה יחדיו. בחודש הבא ייצגו את מדינת ישראל בתחרויות ריצה.

מסורת של שש שנים (להוציא את שנת 2020), שבה קבוצה משותפת של מחלקת הספורט של מועצה אזורית מבואות החרמון בשיתוף עם אגודת אתלטיקה גלילית וקבוצה של נערות מהכפר בועיינה-נוג’ידאת נפגשות בחודש אוגוסט לאימוני ריצה משותפים ולאחר מכן הן נוסעות לרוץ ביחד במרתון קלן גרמניה ולהשתתף בפעילויות חברתיות במסגרת פרויקט בינלאומי הנקרא “ספורט לשלום”, שמטרתו לקרב בין אוכלוסיות דרך הספורט, כל זאת פרי יוזמה של מחלקות הספורט של מועצות מבואות החרמון ובועיינה-נוג’ידאת עם חסות של משרד הספורט והמפקח גאזי נוג׳ידאת. ימים ספורים לאחר ראש השנה תטוס המשלחת לגרמניה.

הכי טוב זה ביחד. הרצות לצידם של משהור נוג’ידאת והמאמנים, ראניה עאידה ואורי ג’רסי,



כדי להגיע מוכנות, ערכו אתמול חברות המשלחת אימון משותף במגרש הכדורגל שבכפר בועיינה-נו’גידאת, בהדרכת המאמנים אורי ג’רסי וראניה עאידה. כיבדו בנוכחותם מנהלי מחלקות הספורט של שתי המועצות, צח אשנר ומשהור נוג’ידאת.

דוגמא ומופת לדור הצעיר. ראניה עאידה, אורי ג’רסי וצח אשנר



צח אשנר מברך על היוזמה: זה פרוייקט חשוב,  שמראה שספורט הוא הדרך הכי טובה לקרב בין מגזרים ובין לבבות. הבנות מכירות ודרך הספורט מתקרבות ונהיות חברות. מועצה אזורית מבואות החרמון גאה בשיתופי הפעולה האלו ותמשיך לקיימם״. ביום חמישי הבא, ה-18/8, ירוצו הבנות יחדיו במרוץ האגמון. מוזמנים ומוזמנות להשתתף. פרטים בפרסום שמתחת לפסקה זו.